Dziadek mróz
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W układ chłodzenia ma być wlany dobry płyn chłodniczy, niezamarzający, do -35 stopni. I ma tam być, nie spuszczać. Gdy nie ma płynu, wtedy rdzewieje/utlenia się wnętrze kanałów chłodzących i całej reszty.
Oleju nie spuszczać.
Można zlać paliwo z gaźnika, bo odparowuje i zostaje taki trudny do usunięcia nalot w gaźniku.
Piasektt. Dysze na zimę w 4paku także musisz zmieniać. Jak nie masz konkretnych danych, to eksperymentalnie. Wiesz, jaki kolor ma mieć świeca i zwiększaj rozmiar dysz. Ale może takie info znajdziesz na którejś z amerykańskich stron?...
http://crfsonly.com/forum/viewforum.php ... opicdays=0
Np tutaj. Nie znam Twojego rocznika, ale pewnie coś znajdziesz .
Oleju nie spuszczać.
Można zlać paliwo z gaźnika, bo odparowuje i zostaje taki trudny do usunięcia nalot w gaźniku.
Piasektt. Dysze na zimę w 4paku także musisz zmieniać. Jak nie masz konkretnych danych, to eksperymentalnie. Wiesz, jaki kolor ma mieć świeca i zwiększaj rozmiar dysz. Ale może takie info znajdziesz na którejś z amerykańskich stron?...
http://crfsonly.com/forum/viewforum.php ... opicdays=0
Np tutaj. Nie znam Twojego rocznika, ale pewnie coś znajdziesz .