Pojemność vs. moc oraz obroty silnika - opinie i komentarze

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » pn, 13 mar 2006, 10:15

Różnica wynosi zazwyczaj ok. +-10% dlatego przy małych pojemnościach są inne wartości przy dużych inne. poza tym jest szereg innych czynników wpływających na to, większe opory, ciężar etc.

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » pn, 13 mar 2006, 16:13

IGI CROSS pisze:Też mie ciekawi co to jest za firma te ATK? :shock:
http://www.atkusa.com/Products.aspx

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 13 mar 2006, 16:17

Thx za link, też byłem ciekaw co to za spółka, bo nigdy wcześniej nie słyszałem o motorach tej marki. Nie wyglądają na solidne, ale nie wiadomo. Nowa firma, nie tak zaufana jak te stare, nie wiadomo co o niej myśleć. Zawiasy ma w miarę, ramę i sprzęgło.

P.S. Nie pisz dwuch postów, jeden pod drugim.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 13 mar 2006, 16:28

Oj z tym to bym się nie zgodził co sie szybciej wkręca. Na 100% odczujesz zmiany tym bardziej jak obniżysz głowicę. Ja kiedyś jeździłem w 2T na tuningowych i było to czuć wyraźnie. Czuć też różnicę w SX-Fie po regulacjach itp.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 13 mar 2006, 16:49

Zgadzam się w 100% z MXroolem.Dobry zawodnik lub spiecalista wyczuje tą kilka setnych sekundy róznicy :roll: Nawet czsami jak się naleje się jakieś paliwo lepsze to się czuje jak samochów lub moto lepiej idzie.A twoje porównanie to trcohę jak by porównać porsze z trabantem :D
Ostatnio zmieniony pn, 13 mar 2006, 17:21 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 13 mar 2006, 17:01

No więc własnie mówiłęm ze róznice w klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia,bo wszystko zależy od kierowcy a nie od motocykla:wink:

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pn, 13 mar 2006, 17:13

HAHAHA dobre sobie .... Proste ze odczujesz roznice miedzy xr a crf nawet slepy by odczul :lol: crf sie szybciej wkreca.... xr to 4t starej generacji wiec nie porownujcie takich rzeczy

P.S to atk wyglada identycznie jak cannondale
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

xwachu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 21:26
Motocykl: KAWASAKI KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przezmierowo k/poznania
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: xwachu » pn, 13 mar 2006, 18:34

troche odbijam od tematu glownego sorry ale mam pytanie czy dobrze rozumiem te sprzety ATK w 2T to pojemnosci 700 i 620 :idea: ameryka i jej potwory :twisted:

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 13 mar 2006, 19:12

klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia

IGI to nie jest przyspieszanie tylko wkręcanie sie silnika na obroty na biegu jalowym :arrow: a ty ciagle o mocy i przyspuieszaniu :D :D
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 13 mar 2006, 19:28

No żeczywiście te AKT robi 700 i 620 2T :? ale to muszą być potwory.Słyszałem kiedyś od kogoś że jakaś firma (może to ta AKT,a moze nie:)) robi Cross 2t ponad 700cmm pojemności i tylko kilka ich jest na świecie.A najwyższy bieg na jakim ktoś jechał to chyba 2 czy 3heeh.Nie wiem czy to prawda,ale coś takiego obiło mi się o uszy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 13 mar 2006, 19:31

Kiedyś jak robiono pięćsetki to były maszyny, a co dopiero jeszcze większe. Pamiętam, że nie liczni mogli je utrzymać. Kiedyś kładziono nacisk na moc, zaczęto robić takie mocne silnki, że nie było nad nimi panowania i zaniechano produkcji takiego typu. Teraz kładziony jest nacisk na elastyczność, wytrzymałość, wagę i dużą moc w stosunku do małej pojemności.

Odbiegamy od tematu i powstaje off-topic.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”