Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania
-
Autor tematudiukee08
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 24 kwie 2017, 11:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania
Witam ponownie, mam kilka pytan odnosnie mojego motocykla, ktory jest swieżo po remoncie:
1. cross pali tylko na luzie.. a 1bieg trzeba wbijać z gazem bo gasnie... domyslam sie ze cos ze sprzegłem? (mechanik powiedział ze nic z tym nie zrobi.. i ze kosz sprzeglowy byl spawany przez poprzedniego wlasciciela)
2. z tlumika bardzo pluje olejem... caly wahacz, felga i zaciski sa czarne w oleju...? (mechanik mowi ze tak ma byc na dotarciu) a wy jak mowicie?
3. problem z gaznikiem.. mianowice z gaznika leje sie benzyna z "przewodu od nadmiaru benzyny" jakos tak to sie nayzwa? mechanik rozbierał komore plywakowa, cos tam czyscil i przez krotki czas bylo ok... lecz pod koniec dnia poszedlem sie przejechac i znowu to samo. Do tego jakims cudem wolne obroty sie zwiekszyly.. ale jakos to ogarnalem i pojechalem do domu, lecz w polowie drogi, gdy stalem na swiatlach motor zgasł i ku mojemu zdziwieniu zaczelo sie lać z gaznika jak ze swini... zakrecilem kranik i z buta do domu... cieknie z niego nawet jak jest zgaszony i to strumieniami... co o tym wszystkim sadzicie? zestaw naprawczy gaznika? nowy gaznik? nowy motorek ?
1. cross pali tylko na luzie.. a 1bieg trzeba wbijać z gazem bo gasnie... domyslam sie ze cos ze sprzegłem? (mechanik powiedział ze nic z tym nie zrobi.. i ze kosz sprzeglowy byl spawany przez poprzedniego wlasciciela)
2. z tlumika bardzo pluje olejem... caly wahacz, felga i zaciski sa czarne w oleju...? (mechanik mowi ze tak ma byc na dotarciu) a wy jak mowicie?
3. problem z gaznikiem.. mianowice z gaznika leje sie benzyna z "przewodu od nadmiaru benzyny" jakos tak to sie nayzwa? mechanik rozbierał komore plywakowa, cos tam czyscil i przez krotki czas bylo ok... lecz pod koniec dnia poszedlem sie przejechac i znowu to samo. Do tego jakims cudem wolne obroty sie zwiekszyly.. ale jakos to ogarnalem i pojechalem do domu, lecz w polowie drogi, gdy stalem na swiatlach motor zgasł i ku mojemu zdziwieniu zaczelo sie lać z gaznika jak ze swini... zakrecilem kranik i z buta do domu... cieknie z niego nawet jak jest zgaszony i to strumieniami... co o tym wszystkim sadzicie? zestaw naprawczy gaznika? nowy gaznik? nowy motorek ?
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania
1. Źle wyregulowane/złożone lub zużyte sprzęgło.
2. To, że w 2T wahacz uwalony w oleju to normalka, tym bardziej jak robisz bogatszą mieszankę w olej na dotarciu.
3. Prawdopodobnie zawór pływakowy się zawiesił, może mechanik źle go poskładał lub poziom ustawił ?
2. To, że w 2T wahacz uwalony w oleju to normalka, tym bardziej jak robisz bogatszą mieszankę w olej na dotarciu.
3. Prawdopodobnie zawór pływakowy się zawiesił, może mechanik źle go poskładał lub poziom ustawił ?
-
Autor tematudiukee08
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 24 kwie 2017, 11:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania
Źle złożone? Kurcze sam nie wiem.. bo inne biegi wchodzą bez problemu, nic nie gaśnie itp.. ;/ już raz rozkładał tego pływaka itp.. przedmuchać, złożył, chwilę ok i znowu to samo, a teraz nawet gorzej bo się leje (leje, nie kapie) z dwóch rurek.. (jedna to od tego nadmiaru) a druga.. Bóg wie co to :3 ehh
-
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania
1. W takim roczniku to 99% zużyte sprzęgło.
2. 2T rzeczywiście brudzi. Musisz tylko pamiętać o dobrej proporcji olej/paliwo i dobrej regulacji gaźnika.
3. Jeżeli gaźnik jest kompletny to pływak nawala.
Inne biegi nie mają znaczenia, jak ci ma rozpędzony motocykl zgasnąć? O.o To, że przedmuchał, złożył i chwilę było ok świadczy tylko o tym, że pływak się zacina.
2. 2T rzeczywiście brudzi. Musisz tylko pamiętać o dobrej proporcji olej/paliwo i dobrej regulacji gaźnika.
3. Jeżeli gaźnik jest kompletny to pływak nawala.
Inne biegi nie mają znaczenia, jak ci ma rozpędzony motocykl zgasnąć? O.o To, że przedmuchał, złożył i chwilę było ok świadczy tylko o tym, że pływak się zacina.
KTM SX 250 01r.