Strona 1 z 1

Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania

: śr, 3 maja 2017, 14:32
autor: diukee08
Witam ponownie, mam kilka pytan odnosnie mojego motocykla, ktory jest swieżo po remoncie:

1. cross pali tylko na luzie.. a 1bieg trzeba wbijać z gazem bo gasnie... domyslam sie ze cos ze sprzegłem? (mechanik powiedział ze nic z tym nie zrobi.. i ze kosz sprzeglowy byl spawany przez poprzedniego wlasciciela)
2. z tlumika bardzo pluje olejem... caly wahacz, felga i zaciski sa czarne w oleju...? (mechanik mowi ze tak ma byc na dotarciu) a wy jak mowicie?
3. problem z gaznikiem.. mianowice z gaznika leje sie benzyna z "przewodu od nadmiaru benzyny" jakos tak to sie nayzwa? mechanik rozbierał komore plywakowa, cos tam czyscil i przez krotki czas bylo ok... lecz pod koniec dnia poszedlem sie przejechac i znowu to samo. Do tego jakims cudem wolne obroty sie zwiekszyly.. ale jakos to ogarnalem i pojechalem do domu, lecz w polowie drogi, gdy stalem na swiatlach motor zgasł i ku mojemu zdziwieniu zaczelo sie lać z gaznika jak ze swini... zakrecilem kranik i z buta do domu... cieknie z niego nawet jak jest zgaszony i to strumieniami... co o tym wszystkim sadzicie? zestaw naprawczy gaznika? nowy gaznik? nowy motorek :D?

Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania

: śr, 3 maja 2017, 18:11
autor: seba8121
1. Źle wyregulowane/złożone lub zużyte sprzęgło.
2. To, że w 2T wahacz uwalony w oleju to normalka, tym bardziej jak robisz bogatszą mieszankę w olej na dotarciu.
3. Prawdopodobnie zawór pływakowy się zawiesił, może mechanik źle go poskładał lub poziom ustawił ?

Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania

: czw, 4 maja 2017, 00:51
autor: diukee08
Źle złożone? Kurcze sam nie wiem.. bo inne biegi wchodzą bez problemu, nic nie gaśnie itp.. ;/ już raz rozkładał tego pływaka itp.. przedmuchać, złożył, chwilę ok i znowu to samo, a teraz nawet gorzej bo się leje (leje, nie kapie) z dwóch rurek.. (jedna to od tego nadmiaru) a druga.. Bóg wie co to :3 ehh

Re: Suzuki RM 125 1999 - po remoncie problemy i pytania

: czw, 4 maja 2017, 11:38
autor: Seba7
1. W takim roczniku to 99% zużyte sprzęgło.
2. 2T rzeczywiście brudzi. Musisz tylko pamiętać o dobrej proporcji olej/paliwo i dobrej regulacji gaźnika.
3. Jeżeli gaźnik jest kompletny to pływak nawala.

Inne biegi nie mają znaczenia, jak ci ma rozpędzony motocykl zgasnąć? O.o To, że przedmuchał, złożył i chwilę było ok świadczy tylko o tym, że pływak się zacina.