Odpalanie 4T - CRF250
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Odpalanie 4T - CRF250
Witam.
Po ostatnich rozmowach ze znajomymi przy tak zwanym jednym głębszym dowiedziałem się że źle odpalam moją CRF. Hmmm zawsze odpala, więc do rzeczy.
Przy naciskaniu kopki czekam na charakterystyczny dźwięk cyknięcia, po czym opuszczam kopkę jeszcze o jeden ząbek i dopiero do góry. Wtedy zostaje tylko porządnie kopnąć.
Jednak usłyszałem że po "kliknięciu" kopki powinienem od razu dać ją do góry i kopać. Podobno łatwiej odpalić.
I teraz pytanie która wersja jest lepsza?
Dodam że i bez kliknięcia odpalę ją kilkoma szybkimi kopnięciami.. tyle że trochę kostka boli
Po ostatnich rozmowach ze znajomymi przy tak zwanym jednym głębszym dowiedziałem się że źle odpalam moją CRF. Hmmm zawsze odpala, więc do rzeczy.
Przy naciskaniu kopki czekam na charakterystyczny dźwięk cyknięcia, po czym opuszczam kopkę jeszcze o jeden ząbek i dopiero do góry. Wtedy zostaje tylko porządnie kopnąć.
Jednak usłyszałem że po "kliknięciu" kopki powinienem od razu dać ją do góry i kopać. Podobno łatwiej odpalić.
I teraz pytanie która wersja jest lepsza?
Dodam że i bez kliknięcia odpalę ją kilkoma szybkimi kopnięciami.. tyle że trochę kostka boli
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Moim zdaniem w 250 nie ma żadnej filozofii Jeżdżę weekendami, po tygodniu jak stoi 2 razy ruszę lekko kopką, potem do oporu i strzał i pali Na ciepłym silniku bez zastanowienia kopnę raz i pali, jeśli na ciepłym musisz kilka razy kopać to może czas sprawdzić luzy zaworowe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Cofasz starter do "klik" i strzał żadna filozofia nie ma poco go pchać dalej wtedy tłok jest winnym położeniu niż ma być
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
to nie wr 400 czy 426 żeby ustawiać tłok
Crf tylko ma jedną wadę że trzeba ją kopnąć dość szybko, zwłaszcza po glebie
Crf tylko ma jedną wadę że trzeba ją kopnąć dość szybko, zwłaszcza po glebie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Nie na zawodach nie będę bo jak moto jest zagrzane to strzał i gada ale nikt mi nie wmówi że na zimnym można kopać normalnie i na to samo wyjdzie bo łatwiej jest w sposób wymyślony przez jakiegoś japonce .
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Własnie. Ale i tak szukam gmp bo nie latam na torze.jak moto jest zagrzane to strzał i gada
Dobra czyli jednak znajomi mieli rację że źle odpalam :rolleyes:
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Ja do swojej to jak podejdę tak odpalam, żadnego ustawiania tłoka i wysłuchiwania "klika" dekompresatora po prostu kopka do góry i strzał. Nie kopie z taką samą siłą jak 2T tylko wiele delikatniej. Kopiąc jak 2T czyli szybkim strzałem zdarza się ze nie odpala a spokojnym ale jak by nie było energicznym kopnięciem zawsze zagada. Co do gazu to albo nie daje go wcale albo odrobinę jak kopkę przy strzale mam już na samym dole. Po glebie to prawda kij się trochę z rozruchem ale za zwyczaj "ciepłe ssanie" bez gazu i po chwili chodzi.
ADV/Adventure
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Ja się staram uważać bo miałem uszkodzone śródstopie dwa razy. Więc z kopaniem jest różnie... psychika robi swoje.
Ale fakt kopię jak 2T.. może tu jest błąd.
Ale fakt kopię jak 2T.. może tu jest błąd.
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
=D> Rewelacja, na zimnym odpalił z 3 strzału a później za każdym razem od 1.Nie kopie z taką samą siłą jak 2T tylko wiele delikatniej. Kopiąc jak 2T czyli szybkim strzałem zdarza się ze nie odpala a spokojnym ale jak by nie było energicznym kopnięciem zawsze zagada
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
Jak na zimno to proponuje jeszcze przed próba odpalenia trzy szybkie ruchy manetką gazu do końca i wtedy strzał
ADV/Adventure
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odpalanie 4T - CRF250
To trochę sprawa indywidualna dla każdego motoru i regulacji/ustawienia gaziora. U mnie przykładowo trzy pełne to już za duża dawka, jest problem z odpaleniem, optymalnie to dwa i to nie do końca i pali bardzo dobrze.piotrgurski pisze:Jak na zimno to proponuje jeszcze przed próba odpalenia trzy szybkie ruchy manetką gazu do końca i wtedy strzał