Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Swiatex ciekawe jak Tobie ludzie z forum podziekuja za nieprzespane noce
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
W crf 250 tak jak w kazdym 4t 250 korba 470 zl, tlok okolo 500, lancuch rozrządu did lub orginal okolo 200zl,wymiana korby u znajacych sie na tym ludzi 70 zl, jesli zachodzi potrzeba lozyska wału 220 zl,komplet uszczelek okolo 200zl,w crf dwa zawory ssace orginalne tytanowe 600 zl ja wymienialem po niecalych 100 mth bo jeden sie juz uklepal ale wolalem wymienic dwa i miec gwarancjie ze sie nie urwie.Jesli to wymienisz to masz spokoj na troche mth i gwarancjie ze samo sie nic nie powinno urwac. Ja tlok wymieniam po 50 mth mialem ostatnio wiseco i byl w bardzo dobrym stanie. Korbe po 100 mth niektorzy twierdza ze mozna po 150 ale ja wole wymienic wczesniej i nie miec pozniej rozwalonego silnika, lancuch rozrzadu tez po 100 mth , korbe hot roda bo podobno najlepsza ale o tym sie przekonam.To sa tylko czesci silnikowe ale jeszcze sobie dolicz inne elementy takie jak uszczelniacze i zgarniacze przedniego zawieszenia z olejem 200zl, lozyska kol przod i tyl 150 zl, glowka ramy 160 zl, zestaw naprawczy tylu tulejki itp, to jakies 190 zl,juz nawet nie licze wymiany klockow i opon,to sobie teraz policz ile bys musial wydac na generalke crf 250 ale wtedy masz juz wszystko naprawde dobrze zrobione i mozesz latac ile fabryka dala az do nastepnego remontu:P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 23:20
- Motocykl: yzf 250 04'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Chłopaki ... Mechanik mi woła za wymiane korby ( yzf 250 ) 600zł Oo chyba to jest lekka przesada ? Nie jest to jakis mega serwis tylko normalny warsztat u mietka. Cos mi sie wydaje ze w ch*ja mnie robi ;/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Korba niecałe 500zl plus wymiana(wymiana korby plus wywazenie) od 50 wzwyz:)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 23:20
- Motocykl: yzf 250 04'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
No tak Tylko ze ja czesci zalatwiłem ze swojego zródła !! Koles chce odemnie '' 600 - 800 '' zł za samo rozebranie silnika wymiana korby plus wywazenie !! Co innego by było gdbybym mu dostarczył sam wał ...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
haha smieszna cena 1 h roboty zeby rozebrac silnik i a tyle kasy zmien serwis kolego:)Dlatego najepiej nauczyc sie samemu i zaplacic 70 zl za wywazenie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Panowie mam pytanie.... czy składajac silnik CRF 250 uzyc tylko samych uszczelek czy jeszcze czyms kartery posmarowac ? silikon czy cos ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 113
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
- Motocykl: crf 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
W crfie musisz kupić uszczelkę idącą przed środek silnika łączocą kartery. Kosztuje coś około 60zł w ASO. Nie idzie jej za bardzo dorobić. Pod kapy proponuje samemu powycinać. Były już o tym tematy.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
dzieki koledzy chdziło mi tylko o to czy uszczelki dawac na sucho czy smarowac je czyms... a to ze nowe uszczelki musza byc to logiczne. komplet uszczelek na cały silnik mam za 180 zeta firmy OMP.
A co do czestotliwosci remontów w crf to tak jak ja jezdze raz tygodniowo na tor i daje jej tam ostro w dupsko to musze wyzucic w sezonie z 1.5 tys.
A co do czestotliwosci remontów w crf to tak jak ja jezdze raz tygodniowo na tor i daje jej tam ostro w dupsko to musze wyzucic w sezonie z 1.5 tys.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 09:44
- Motocykl: EXC-R 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Chcialem jedynie dopowiedziec ze czasem amator potrafi sprzet skatowac 2x bardziej niz zawodnik.. umiejetnosci techniczne jazdy , robia spora roznice, a i sam tor crossowy z reguly jest bardziej czystym miejscem niz pole zabaw WRki czy mojego EXCR ;D Ja czesto czuje ze bardziej mecze swoj motor niz by jakis pro jezdzil hehe chocby za niskie biegi czasem uzywam, czesciej sie zakopie , utomkam moto w blocie, czesciej niz koles ktory przez nie przeleci bo umie
Dbanie o enduro wymaga wiele uwagi i czasu te motocykle naprawde sa uzytkowane w ciezkim terenie, bloto i piach to mordercy dla ruchomych czesci mechanicznych- jakichkolwiek. Najprosciej odnosic sie do instrukcji. W moim EXCR tlok po 90mh a przy jezdzie pro 50mh. Planuje wymienic przy 100mh choc sie ze mnie smieja niektorzy koledzy ze po co , bo wyczytali ze ktos jezdzi juz 140mh i nic sie nie dzieje, a inny koles w USA zrobil 1400mil na 1 tloku i dalej jezdzi..
Mam tylko jedno pytanie bo mnie juz ogarniaja watpliwosci czy rozebrac gore i zobaczyc czy tlok wyglada ok i jezdzic dalej czy wymienic przy 100mh i nie dyskutowac?
Dbanie o enduro wymaga wiele uwagi i czasu te motocykle naprawde sa uzytkowane w ciezkim terenie, bloto i piach to mordercy dla ruchomych czesci mechanicznych- jakichkolwiek. Najprosciej odnosic sie do instrukcji. W moim EXCR tlok po 90mh a przy jezdzie pro 50mh. Planuje wymienic przy 100mh choc sie ze mnie smieja niektorzy koledzy ze po co , bo wyczytali ze ktos jezdzi juz 140mh i nic sie nie dzieje, a inny koles w USA zrobil 1400mil na 1 tloku i dalej jezdzi..
Mam tylko jedno pytanie bo mnie juz ogarniaja watpliwosci czy rozebrac gore i zobaczyc czy tlok wyglada ok i jezdzic dalej czy wymienic przy 100mh i nie dyskutowac?
Autoryzowany serwis i tuning zawieszeń KYB, Ohlins // Serwis: WP, Showa, Elka.Tuning marek: Racetech, Pro Circuit, Factory Connection<br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
-
- Mistrz prostej
- Posty: 113
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
- Motocykl: crf 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Jeżeli masz możliwości to zajrzyj tam co się dzieje. Będziesz pewnien na czym stoisz. Do tego wspominałeś kiedyś, że zdarzyło Ci się go przegrzać.