Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: Dawid_tc450 » pt, 31 lip 2009, 22:59

Nie kupuj do crf tych uszczelek omp glowna uszczelka na kartery jest za cienka i nie chce chodzic pompa oleju

wlprzemek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:36
Motocykl: KTM 450 SX
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: wlprzemek » śr, 11 lis 2009, 13:42

Witam. :D
Od wiosny jestem szczęśliwym posiadaczem KTM sx 450 i przez sezon zrobiłem ok 50 moto godzin amatorska jazda. Jest to mój pierwszy taki motor i chciałem zaczerpnąć informacji na temat serwisu bo na początku przyszłego roku chciałem dać motor do przeglądu. Najgorsze jest to ze nie wiem dokładnie co i kiedy było robione u poprzedniego właściciela choć wiem ze jeździł amatorsko. Wiec co powinienem sprawdzić przede wszystkim i ewentualnie wymienić żebym nie miał jakiś niemiłych niespodzianek :idea:
W czasie mojego użytkowania oczywiście wymieniałem olej, filtry itp
PrZeMkO

bulamoto
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
Motocykl: yz125 sx125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: bulamoto » śr, 11 lis 2009, 17:27

wlprzemek pisze:Witam. :D
Od wiosny jestem szczęśliwym posiadaczem KTM sx 450 i przez sezon zrobiłem ok 50 moto godzin amatorska jazda. Jest to mój pierwszy taki motor i chciałem zaczerpnąć informacji na temat serwisu bo na początku przyszłego roku chciałem dać motor do przeglądu. Najgorsze jest to ze nie wiem dokładnie co i kiedy było robione u poprzedniego właściciela choć wiem ze jeździł amatorsko. Wiec co powinienem sprawdzić przede wszystkim i ewentualnie wymienić żebym nie miał jakiś niemiłych niespodzianek :idea:
W czasie mojego użytkowania oczywiście wymieniałem olej, filtry itp
Jezeli przeglad przeprowadzisz w dobrym serwisie, to tam wszystko Tobie odpowiednio sprawdza. Silnik na czynniki pierwsze, mierzenie i weryfikacja. Napewno powiedza Ci co jest do wymiany i co nalezy ewentualnie zregenerowac. Musisz tez wziasc pod uwage, ze jezeli zobacza iz jestes "laikiem" i nie masz pojecia o mechanice, to moga Ciebie podliczyc za rzeczy ktore niekoniecznie byly robione w silniku.

wlprzemek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:36
Motocykl: KTM 450 SX
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: wlprzemek » śr, 11 lis 2009, 19:09

ok jaki moze byc koszt samej analizy rozebrania silnika i stwierdzenia co jest do roboty ?
PrZeMkO

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: -Bartas- » śr, 11 lis 2009, 19:54

Każdy warsztat liczy sobie inaczej: u nas rozebranie wszystkiego, zweryfikowanie i ocena ok. 400zł.

bulamoto
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
Motocykl: yz125 sx125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: bulamoto » śr, 11 lis 2009, 21:32

wlprzemek pisze:ok jaki moze byc koszt samej analizy rozebrania silnika i stwierdzenia co jest do roboty ?
Koszt rozebrania silnika do weryfikacji, czy tez bezposrednio do wymiany konkretnych elementow bedzie zblizony, bo praktycznie zajmuje to tyle samo czasu. Postepujac zgodnie z zaleceniami producenta, po kazdym rozebraniu silnika nalezy stare uszczelki, uszczelniacze, zabezpieczenia zastapic nowymi. Podobnie jest z lozyskami, ale ocenia sie je po stanie zuzycia...jednak przy remoncie generalnym zalecana i tak jest wymiana na nowe (przynajmniej te na wale).

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: Big » czw, 12 lis 2009, 10:07

Dawid_tc450 pisze:haha smieszna cena 1 h roboty zeby rozebrac silnik i a tyle kasy zmien serwis kolego:)Dlatego najepiej nauczyc sie samemu i zaplacic 70 zl za wywazenie
:prayer:
Tak ogólnie to gratulacje :rolleyes: :lol:

Czy ty masz czas pomysleć choc chwile przy robocie ??
Że o innych rzeczach nie wspomnę..

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: -Bartas- » czw, 12 lis 2009, 10:17

:lol: Tym razem podpisuję się pod słowami Biga, a Ty Dawid pomyśl zanim coś napiszesz na forum bo aż żal...
Poza tym nierozumiem kwestii, zmień serwis...
Pozdro:-)

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: Dawid_tc450 » czw, 12 lis 2009, 11:20

Ale o co masz kolego problem???O to ze mowie o swoich doswiadczeniach z gownianymi uszczelkami omp??Nie wyssałem tego z palca...wiec raczej ty pomysl zanim powiesz cos o czym nic nie wiesz...

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: -Bartas- » czw, 12 lis 2009, 15:44

Big zacytował Twojego posta, wiec powinienes wiedziec o co chodzi.

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: Dawid_tc450 » czw, 12 lis 2009, 15:54

Dalej podtrzymuje ze za rozebranie samego silnika od 600 do 800 zl to smieszna cena jakby kazdy serwis tyle brał to by nikt w serwisach nie robil. A ty mowisz o zastanawianiu sie przy rozbieraniu silnika ,to co to za mechanicy jak sie zastanawiac musza przy silnikach ktore powinni znac na wylot rozpołowic silnik i wyciagnać wał napewno nie jest warte 600 zl...

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: -Bartas- » czw, 12 lis 2009, 16:12

Napisalem 400 a nie 600 wiec mnie tutaj nie poprawiaj proszę Cie, przynajmniej u nas tyle to kosztuje. Rozebranie nie trwa godziny, poza tym Bulamoto ladnie ci naświetlił temat, samo rozebranie to nie wszystko, więc proszę Cie nie upieraj sie :axe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”