Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Nie kupuj do crf tych uszczelek omp glowna uszczelka na kartery jest za cienka i nie chce chodzic pompa oleju
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:36
- Motocykl: KTM 450 SX
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Witam.
Od wiosny jestem szczęśliwym posiadaczem KTM sx 450 i przez sezon zrobiłem ok 50 moto godzin amatorska jazda. Jest to mój pierwszy taki motor i chciałem zaczerpnąć informacji na temat serwisu bo na początku przyszłego roku chciałem dać motor do przeglądu. Najgorsze jest to ze nie wiem dokładnie co i kiedy było robione u poprzedniego właściciela choć wiem ze jeździł amatorsko. Wiec co powinienem sprawdzić przede wszystkim i ewentualnie wymienić żebym nie miał jakiś niemiłych niespodzianek
W czasie mojego użytkowania oczywiście wymieniałem olej, filtry itp
Od wiosny jestem szczęśliwym posiadaczem KTM sx 450 i przez sezon zrobiłem ok 50 moto godzin amatorska jazda. Jest to mój pierwszy taki motor i chciałem zaczerpnąć informacji na temat serwisu bo na początku przyszłego roku chciałem dać motor do przeglądu. Najgorsze jest to ze nie wiem dokładnie co i kiedy było robione u poprzedniego właściciela choć wiem ze jeździł amatorsko. Wiec co powinienem sprawdzić przede wszystkim i ewentualnie wymienić żebym nie miał jakiś niemiłych niespodzianek
W czasie mojego użytkowania oczywiście wymieniałem olej, filtry itp
PrZeMkO
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Jezeli przeglad przeprowadzisz w dobrym serwisie, to tam wszystko Tobie odpowiednio sprawdza. Silnik na czynniki pierwsze, mierzenie i weryfikacja. Napewno powiedza Ci co jest do wymiany i co nalezy ewentualnie zregenerowac. Musisz tez wziasc pod uwage, ze jezeli zobacza iz jestes "laikiem" i nie masz pojecia o mechanice, to moga Ciebie podliczyc za rzeczy ktore niekoniecznie byly robione w silniku.wlprzemek pisze:Witam.
Od wiosny jestem szczęśliwym posiadaczem KTM sx 450 i przez sezon zrobiłem ok 50 moto godzin amatorska jazda. Jest to mój pierwszy taki motor i chciałem zaczerpnąć informacji na temat serwisu bo na początku przyszłego roku chciałem dać motor do przeglądu. Najgorsze jest to ze nie wiem dokładnie co i kiedy było robione u poprzedniego właściciela choć wiem ze jeździł amatorsko. Wiec co powinienem sprawdzić przede wszystkim i ewentualnie wymienić żebym nie miał jakiś niemiłych niespodzianek
W czasie mojego użytkowania oczywiście wymieniałem olej, filtry itp
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:36
- Motocykl: KTM 450 SX
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
ok jaki moze byc koszt samej analizy rozebrania silnika i stwierdzenia co jest do roboty ?
PrZeMkO
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Każdy warsztat liczy sobie inaczej: u nas rozebranie wszystkiego, zweryfikowanie i ocena ok. 400zł.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Koszt rozebrania silnika do weryfikacji, czy tez bezposrednio do wymiany konkretnych elementow bedzie zblizony, bo praktycznie zajmuje to tyle samo czasu. Postepujac zgodnie z zaleceniami producenta, po kazdym rozebraniu silnika nalezy stare uszczelki, uszczelniacze, zabezpieczenia zastapic nowymi. Podobnie jest z lozyskami, ale ocenia sie je po stanie zuzycia...jednak przy remoncie generalnym zalecana i tak jest wymiana na nowe (przynajmniej te na wale).wlprzemek pisze:ok jaki moze byc koszt samej analizy rozebrania silnika i stwierdzenia co jest do roboty ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
:prayer:Dawid_tc450 pisze:haha smieszna cena 1 h roboty zeby rozebrac silnik i a tyle kasy zmien serwis kolego:)Dlatego najepiej nauczyc sie samemu i zaplacic 70 zl za wywazenie
Tak ogólnie to gratulacje :rolleyes:
Czy ty masz czas pomysleć choc chwile przy robocie ??
Że o innych rzeczach nie wspomnę..
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Tym razem podpisuję się pod słowami Biga, a Ty Dawid pomyśl zanim coś napiszesz na forum bo aż żal...
Poza tym nierozumiem kwestii, zmień serwis...
Pozdro:-)
Poza tym nierozumiem kwestii, zmień serwis...
Pozdro:-)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Ale o co masz kolego problem???O to ze mowie o swoich doswiadczeniach z gownianymi uszczelkami omp??Nie wyssałem tego z palca...wiec raczej ty pomysl zanim powiesz cos o czym nic nie wiesz...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Big zacytował Twojego posta, wiec powinienes wiedziec o co chodzi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Dalej podtrzymuje ze za rozebranie samego silnika od 600 do 800 zl to smieszna cena jakby kazdy serwis tyle brał to by nikt w serwisach nie robil. A ty mowisz o zastanawianiu sie przy rozbieraniu silnika ,to co to za mechanicy jak sie zastanawiac musza przy silnikach ktore powinni znac na wylot rozpołowic silnik i wyciagnać wał napewno nie jest warte 600 zl...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
- Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Napisalem 400 a nie 600 wiec mnie tutaj nie poprawiaj proszę Cie, przynajmniej u nas tyle to kosztuje. Rozebranie nie trwa godziny, poza tym Bulamoto ladnie ci naświetlił temat, samo rozebranie to nie wszystko, więc proszę Cie nie upieraj sie :axe: