Odpalanie 4T :)

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Odpalanie 4T :)

Post autor: Jezu71 » śr, 23 maja 2007, 17:59

Witam
napewno wiekszosc ma z tym problem:/ wiec podpowiedzcie cos jak szybko i sprawnie odpalic 4t!!
z zimnego i z cieplego silnika ??

ja osobiscie mam 4t Yamahy 2003r i czasami mi sie uda a czasami szkoda gadac wiec prosze o podpowiedzi!!

z gory dzieki i trzymam kciuki za szybka nauke tej katorgi :)

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 23 maja 2007, 18:41

Był chyba już takitemat. Przy 2003 nie powinieneś mieć problemu bo od 2003 masz automatyczny dekompresator. Brakuje ci sil czy nie wiesz w jakiej pozycji ustawić tłok?
pozdr.
RS SERWIS

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » śr, 23 maja 2007, 21:56

A to sie ustawia tłok do odpalenia??

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » czw, 24 maja 2007, 21:30

Cieżko to wytłumaczyć, a staje się odrazu jasne jeśli Ci ktoś pokaże. Starter musi jakby przeskoczyć do połowy, to się czuje. Po tym mocno kopnąć.

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » czw, 24 maja 2007, 22:20

Czyli ma tak jakby o jeden opór przeskoczyc i potem mocno??

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » pt, 25 maja 2007, 12:19

Powoli kopniakiem schodzisz do poziomu kiedy trzbea uzyc sporej sily aby dalej kopnac. Wtedy odpuszczasz i kopiesz jakbys chcial juz go zapalic. Jasniej juz nie umiem tego powiedziec. np. w yz250f 02' dekompresatorem dochodziles do polowy, odpuszczales i wtedy kop!
elo elo YZ 4 5 0

maciejwra
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:30
Motocykl: KTM LC4 SM Prestige
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maciejwra » wt, 29 maja 2007, 10:37

A powiedzcie jeśli ma się starter WR250f '03 , maszyna ciepla to lepiej kopniakiem z wlaczonym cieplym ssaniem czy tylko kopniak z cieplym ssaniem?? Czy może zawsze starterem?

Grzechu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 31 gru 2006, 14:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Grzechu » wt, 29 maja 2007, 11:34

Naciskasz po prostu guzik startera :-)
Te motorki mają automaty do odpalania i powinny palić jak są gorące bez problemu. Ja używam odprężnika tylko po jakiejś glebie bo w tedy zalewa się trochę motor.
Pewne sprawy trzeba samemu wyczuć. Po jakimś czasie będziesz wiedział jak go kopać gdy jest ciepły czy zimny. Jak kupiłem motor to chłopaki mówili, że aby odpalić 450 to trzeba zajebiście mocno kopnąć. Mówili bo ktoś im nagadał głupot. Czasami aż mi się smiać chce jak mi moto odpala pod ciężarem nogi i buta.
ST-7
SW-5
SW-12
Feniks
Springo 140
YZ450F

maciejwra
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:30
Motocykl: KTM LC4 SM Prestige
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maciejwra » wt, 29 maja 2007, 12:11

No to rezczywiscie starter piękna sprawa, ciekawe czy się psuje? Bo to jednak wysiłek jest spory do uruchomienia takiej maszyny

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 29 maja 2007, 12:25

Wysiłek jest jedynie jak się zaleje, a palenie 4,5 4T to małe piwo w porównaniu z 2,5 2T ;D Dużo ciężej mi sie kopie 2,5 2T niż np moją YZ czy CRFe ;)

Pozdro

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 29 maja 2007, 13:03

Jak ma automatyczny dekompresator to łatwo 8) Kiedyś na warsztacie widziałem KTMa 380 (czy 360, nie pamiętam któy model dokładnie) i odpalał podobno znacznie ciężej niż moja YZF. Nie wyobrażam sobie :P A z drugiej strony był u nas SX 525 i go ręką odpalaliśmy...

Autor tematu
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Jezu71 » pn, 4 cze 2007, 20:20

siema chlopaki mam wlasnie tego crossa w domu to jednak yz250f 2002r jest dekompresator kolo sprzegla i odpalam go jedynie z po pychu bo z nogi to masakra raz mi sie tylko udalo!!! pomocy jak ja go mam odpali zalamalem sie troszke bo to moj pierwszy motor i zawsze mialem stycznosc z 2t albo z quadami:) jak go odpalic!!

z gory dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”