Prawidłowe odpalanie silnika 2t
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Najpierw przeczytaj o czym jest temat, zanim zaczniesz seplenić.andrzej555 pisze:Kolego kopnij 450 to zobaczysz co to znaczy odpalić moto,a 250 to nosem możesz odpalić ,jeżeli nie zapala to raczej inny powód,kiedyś koledze odpalałem sete to myślałem,że sie kopniak urwał ,zero oporu.2-suw bardzo lekko odpala w stosunku do 4-suwa
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
W sumie racja,troche pisałem nie na temat,a co do odprężnika mam 2010r tam jest automatyczny,trzeba ustawiać tłok i naprawde ciężko jest kopnąć
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Znajomy miał KTM gs420 ;D i tak raczej trzeba bylo dać tłok na gmp bo inaczej nie szlo kopnąć porządnie ;D Na gmp jak był to nabierał rozpędu żeby przebić się przez tą kompresje A w setce czy ćwiarze to trzep nogą jak popadnie ;P Tylko tak żeby nie złamać startera ;D Mi sie udało :axe: od tego czasu nie kope na chama do końca i odpuszczam ;D
CZ 125/516
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Wg mnie zdrową 250kę 2T się ciężko odpala jak ma kompresję. Osobiście nie ustawiam tłoku tylko kopię aż odpali, zrzucając stopę przy samym końcu z kopki. Najwyżej mam siniaka pod kolanem
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: śr, 12 wrz 2012, 14:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: płock góry ciechomice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Znajomy miał cz cross 380
Przy mojej wadze wtedy ok 55-60kg nie mogłem jej odpalić za chiny
Przy mojej wadze wtedy ok 55-60kg nie mogłem jej odpalić za chiny
1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: pn, 17 wrz 2012, 17:04
- Motocykl: Suzuki rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
mam rm 250 , i nie wiem czy jest tak lekko jak wypowiadał się kolega wcześniej. Siły w nogach mam, i jest duża kompresja ( raz mój tato "pro-motocyklista" próbował odpalić kopka odbiła i mu nogawkę rozerwało )
A co do odpalania, ja podchodzę raz , drugi kopie i pali , nie mam jakiś kombinacji i o takowych nie słyszałem
A co do odpalania, ja podchodzę raz , drugi kopie i pali , nie mam jakiś kombinacji i o takowych nie słyszałem
BYŁO:
suzuki rm 125 03' <3
JEST :
suzuki rm 250 00'
nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika ..
suzuki rm 125 03' <3
JEST :
suzuki rm 250 00'
nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika ..
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Myślę, że temat wyczerpany, podchodzisz, kopiesz i tyle.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514