tulejowanie cylindra

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: grayfox » pt, 25 cze 2010, 00:17

Ponoć ci głowica nie pasuje do niego. 2 szlify to trochę mało. Na nowej tulei masz 3 tłoki z selekcji nicasil-owych + 3 lub 4 pod tuleję.
Jak motor ma być na chwilę i coś wymyśliłeś z głowicą to bierz. Zresztą gdybyś posłuchał baszych rad na początku już byś śmigał a tak dalej jesteś w lesie.


Ten cylinder ma tuleję z Proxa lub innej firmy. Więc na pewno max 4 tłoki od nowości.

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: kamyl88 » pt, 25 cze 2010, 16:09

Głowice też znalazłem na allegro , a dlaczego mowisz ze "jak ma być tylko na chwile to bierz"

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: grayfox » pt, 25 cze 2010, 18:50

2 tłoki na cylindrze za 300 zł + głowica albo 6 tłoków za 400 zł (motor - tech)

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: superpimp » pt, 25 cze 2010, 19:01

Ja bym wziął ten cylek z tuleją.
Bo oszczędzasz swój cylek przed zepsuciem go tuleją i w przyszłym czasie możesz zrobić nicasil jak ci dojdzie kasa lub nawet przy sprzedaży z zapasowym cylkiem tuleja nie będzie tak zaniżać wartości sprzętu.

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: grayfox » sob, 26 cze 2010, 01:20

Już widzę jak w rocznikach 90 ktoś ma nicasil :)

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: kamyl88 » ndz, 4 lip 2010, 22:56

Jednak wysłałem dzisiaj cylinder do Woryny teraz mi tylko pozostało cierpliwie czekać:)

PO!NT
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 15:18
Motocykl: CR 250r 03r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: PO!NT » wt, 6 lip 2010, 20:49

mam nadzieje ze wyslales mu razem z zaworami :D ? ja odalem moj z CR bez zaworow i pozniej musialem sam dopilowac bo sie ruszac nie chcialy :wink:
Kiedyś będzie zielony :P

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: kamyl88 » wt, 6 lip 2010, 21:29

Dzwoniłem do niego i kazał mi przysłąc goły cylinder bez zaworów ,a czym to piłowałes?

PO!NT
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 15:18
Motocykl: CR 250r 03r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: PO!NT » wt, 6 lip 2010, 21:49

No ja tam bylem osobiscie u niego. I zapytal mnie czy mam zawory do tego. Powiedzialem ze zostwilem w domu. Cylinder odebrałem po 2 tyg . Tulej zrobiona profesjonalnie no ale jednak przy skladaniu zaworu mialem problem bo sie nie ruszal :evil: musiałem delikatnie doszlifować okienka wydechowe tulei bo zawór sie haczył o tulej.. Z tego co pamiętam to robiłem to iglakami ( takie male drobne pilniki ) bo większe sie nie mieściły mi do cylindra . a musiałem to doszlifować od wewnątrz.. Ale to tez zależy od rozwiązania zaworu wydechowego. Moj cylinder byl z CR 250 2003r mi sie zdaje ze 1 raz robil taki cylinder skoro mnie zapytal o zawor. Tulej musi byc w nim bardzo cienka ma grubość może 3mm. A co do szlifowania tuleji , trzeba uwazac bo pilnik naprpawde szybko ja zbiera :wink:
Kiedyś będzie zielony :P

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: kamyl88 » wt, 6 lip 2010, 22:04

I jak to teraz wszystko chodzi bo różnie ludzie mówią.

PO!NT
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 15:18
Motocykl: CR 250r 03r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: PO!NT » wt, 6 lip 2010, 22:12

sezon przelatalem bez problemu :) nie odczuwam roznicy miedzy nicassilem a tuleja.. i nic sie nie przegrzewa :) zawor dziala bez problemu. Bede zaniedlugo tlok zmieniac wiec sie okaze jak to w srodku wszystko wyglada teraz :wink:
Kiedyś będzie zielony :P

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tulejowanie cylindra

Post autor: kamyl88 » czw, 22 lip 2010, 15:58

Przyszedł cylinder teraz jest jeszcze jeden problem gwinty są zerwane. Czy jak bym dał szpilki na kleju to pożniej w szlifowaniu tulei nie bedzie to przeszkadzac ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”