Zimowe wymiany 125

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Zimowe wymiany 125

Post autor: danzel » pn, 19 paź 2009, 21:21

Wiatam chcialbym sie dowiedziec czy po obfitym sezonie i braku luzu (30 sierpnia) korbe nalezy wymienic, ile taka korba wytrzyma w 125, ile kosztuje i jaka najleprza, co warto wymienic odrazu (napewno tłoka zmienie)zeby w nast sezonie nie rozbierac ,,dolu" silnika pozdrawiam i dzieki
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

marcin180
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 42
Rejestracja: pn, 6 paź 2008, 14:32
Motocykl: yz 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zimowe wymiany 125

Post autor: marcin180 » pn, 19 paź 2009, 22:31

A ile korba ma nalatane tłoków ? korbę powinno się wymieniać co 2-3 tłoki, ceny wahaja się w granicach 200- 450zł. Najlepsze korby to Prox, HOT RODS

pawel_gas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: sob, 4 lip 2009, 18:47
Motocykl: Gas Gas EC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Lublina
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zimowe wymiany 125

Post autor: pawel_gas » śr, 21 paź 2009, 20:54

marcin180 pisze:A ile korba ma nalatane tłoków ? korbę powinno się wymieniać co 2-3 tłoki, ceny wahaja się w granicach 200- 450zł. Najlepsze korby to Prox, HOT RODS
najlepsze są procircuit!!! kazdy zawodnik CI to powie. A prox i hot rods to take sobie zamienniki lepszych oryginalnych czesci!
Karlos Kędzierski polecił mojemu kumplowi gdy ten zapytal o tlok podwyzszajacy sprezanie w WR 250F. Odpowiedzial mu krotko: oryginalny Yamaha tylko ze z 2008r. A nie jakies wossnery, wiseco czy vertexy! To sa czesci pokroju zamiennikow w samochodzie np. to co kupisz w intercarsie. Przyklad: Piotrek Kaczorowski regularnie wystepujacy w pucharze supermoto uzywa korby Procircuit do swojej Yamaszki. Gdy zapytalismy go o korbe prox'a, to sie tylko usmiechnal i machnal reka....... Taki zawodnik musi byc pewny swojego sprzetu.

Mozna sie bawic w szeroko pojety 'tuning', ale tylko na naprawde dobrych czesciach, nie sa to napewno vertexy, hot camsy, hot rodsy, itd itd. To sa komercyjne chwyty na amatora. Zawodowiec i tak wie swoje i nie poleci na to.

Takze odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: tak, sa dobre czesci ale bardzo drogie!!! Jesli chcesz zachowac te sama jakosc jak wychodzil z fabryki, przy wzglednie przystepnych cenach, uzyj oryginalnych czesci!

Pozdro!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”