Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
1 bak ~ 1mth ale w 2T jak już.crasch pisze:I w tej kwestii są zajebiście różne opinie, jedni mówią tak inni tak... Ja nie wiem parę razy spotkałem się z opinią, że 1 bak ~ 1mth i tak przyjąłem mniej więcej.Dawid_tc450 pisze:Crash jeden bak to nie jest motogodzina, może tak bylo w 2 suwach ale nigdy w 4 suwach i nie wiem skad masz tak bledna opinie. Ja w swojej crf na baku robie jakies 2,5 mth NIE wiem dokladnie ale nawet jest to wiecej niz 1 mth.
Dobra nie offtopujmy ;P.
pzdr :drinkers:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 359
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
- Motocykl: zielony monster
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
Wiem, że 2T jeden bak ~ 1mth (chyba jak każdy), lepiej powiedz jak się ma ten stosunek (paliwo/mth) w 4paku? To info bardziej się przyda.WLD_Wlodi pisze:1 bak ~ 1mth ale w 2T jak już.crasch pisze:I w tej kwestii są zajebiście różne opinie, jedni mówią tak inni tak... Ja nie wiem parę razy spotkałem się z opinią, że 1 bak ~ 1mth i tak przyjąłem mniej więcej.Dawid_tc450 pisze:Crash jeden bak to nie jest motogodzina, może tak bylo w 2 suwach ale nigdy w 4 suwach i nie wiem skad masz tak bledna opinie. Ja w swojej crf na baku robie jakies 2,5 mth NIE wiem dokladnie ale nawet jest to wiecej niz 1 mth.
Dobra nie offtopujmy ;P.
pzdr :drinkers:
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
Albo pożyczyć licznik motogodzin, albo porównać z setą(przykładowo, jedziecie w teren, on wyjedzie bak, ty pół to wychodzi na to że u ciebie bak to 2 mth.
Wiem, że 2T jeden bak ~ 1mth (chyba jak każdy), lepiej powiedz jak się ma ten stosunek (paliwo/mth) w 4paku? To info bardziej się przyda.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 30
- Rejestracja: wt, 25 wrz 2007, 20:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
A ja mam pytanie trochę z innej beczki: jak odkleić numery z plastików, męczę się i męczę, suszarka, jakieś nożyki próbowałam i nic? A 150 zł za nowe plastiki trochę dużo, jakby można byłoby te numery odkleić...
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
"... and the smell of the 2 stroke oil burning in the air..."
MX 48
MX 48
-
- Mistrz prostej
- Posty: 137
- Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
na cieplo odklejaj, i tak samo. Jak nie dajesz rady samemu okleic to raczej nikt ci przez internet tego nie zrobi. Musisz probowac. Okleina przeznaczona do motocykli bardzo latwo sie okleja bo jest gruba, a z taka folia z poligrafii to mozna sie troche namęczyć ale metoda jest ta sama.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
a już tam bym nie przesadzał z tymi "rozkminami". parę MTh w tą czy w tą przy amatorskiej jezdzie nic nie zrobi. Gorzej jak ktoś na prawdę przesadzi i zajeździ.
Choć jeśli kogoś stać na 4T i jego utrzymanie to i licznik nie powinien być problemem.
Ostatnio koleś na torze cisnął jakieś starsze moto (125), aż mu padł. Stracił kompresję i dowidzenia. Po rozmowie się okazało, że kupił moto za 3kzł i koleś mu mówił, ze tłok do wymiany, ale gość był twardy i śmigał dłuższy czas, bo przyjął filozofie, że jak padnie, to zmieni
Choć jeśli kogoś stać na 4T i jego utrzymanie to i licznik nie powinien być problemem.
Ostatnio koleś na torze cisnął jakieś starsze moto (125), aż mu padł. Stracił kompresję i dowidzenia. Po rozmowie się okazało, że kupił moto za 3kzł i koleś mu mówił, ze tłok do wymiany, ale gość był twardy i śmigał dłuższy czas, bo przyjął filozofie, że jak padnie, to zmieni
BANDIT
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 30
- Rejestracja: wt, 25 wrz 2007, 20:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
No domyślam się, że nikt mi tego nie zrobi, ale zawsze warto zapytać, bo może ktoś zna jakiś dobry sposób. Ale dzięki, jeszcze spróbuję się z tym uporać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
"... and the smell of the 2 stroke oil burning in the air..."
MX 48
MX 48
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
Umyj tą okleine z bardzo bliska myjka cisnieniowa i odpadnie jak bedziesz pryskal pod pewnym kontem na kanty.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: sob, 26 lip 2008, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
Zwracam się z pytaniem i prośbą o pokierowanie mnie.
Gdzie można kupić filtr ,oleju? do CR 125?
W sklepie motox widzę tylko CRF ,chyba ,że to nie robi różnicy ?
Gdzie można kupić filtr ,oleju? do CR 125?
W sklepie motox widzę tylko CRF ,chyba ,że to nie robi różnicy ?
Ostatnio zmieniony czw, 30 lip 2009, 15:58 przez kukos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zabiegi kosmetyczne twojego motocykla
kukos nie znasz podstawowych informacji na temat mechaniki, a kupiłeś sobie wyczynowe moto? Ludzie kochani! Do Hondy CR 125 2T nie kupuje się filtra oleju. Olej leje się do przekładni, a mieszanka którą leje się do baku smaruje Ci komorę tłokowo-korbową. No chyba, że ty lejesz czystą benzynę. W czterosuwie jest układ smarowania silnika z miską olejową. Obieg tegoż oleju musi być przefiltrowywany, by brudny olej nie krążył po silniku. Dwa różne typy smarowania silników (2T, a 4T). Poczytajcie mądre książki, a nie siedzicie tylko przed komputerem.
PS. Wracając do tematu. Filtr powietrza, łańcuch co trening. Odpowietrzanie przednich lag również co trening (to że gromadzi się tam powietrze jest normalnym objawem. Bardzo ważną czynnością jest właśnie odpowietrzanie zawiechy) Gdy amortyzatory nie będą odpowietrzane, to zaczną cieknąc. Ludzie którzy transportują motocykle na przyczepkach i którzy nie blokują przednich teleskopów, muszą koniecznie odpowietrzać amory po dotarciu na tor. Olej w przekładni zmieniany, co 8mth, czyli w moim przeliczniku 8 baków. W tym sporcie nie można na niczym oszczędzać. Każdą zarobioną złotówkę wkładam w motocykl.
PS. Wracając do tematu. Filtr powietrza, łańcuch co trening. Odpowietrzanie przednich lag również co trening (to że gromadzi się tam powietrze jest normalnym objawem. Bardzo ważną czynnością jest właśnie odpowietrzanie zawiechy) Gdy amortyzatory nie będą odpowietrzane, to zaczną cieknąc. Ludzie którzy transportują motocykle na przyczepkach i którzy nie blokują przednich teleskopów, muszą koniecznie odpowietrzać amory po dotarciu na tor. Olej w przekładni zmieniany, co 8mth, czyli w moim przeliczniku 8 baków. W tym sporcie nie można na niczym oszczędzać. Każdą zarobioną złotówkę wkładam w motocykl.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"