Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
-
Autor tematugomóła
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 12 lut 2009, 21:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
Witam Koledzy
Przy ostrych zakrętach tzn.wtedy kiedy przednie koło ma większy opór koło ulega przestawieniu względem kierownicy.Półki mam przykręcone na maksa także to odpada.Czy to możliwe że łożysko w główce ramy sie posypało i czy w takim przypadku możliwe jest przestawienie kierownicy względem koła trzymając przednie koło kolanami (tak jak w rowerze przestawia sie kierownicę).
Przy ostrych zakrętach tzn.wtedy kiedy przednie koło ma większy opór koło ulega przestawieniu względem kierownicy.Półki mam przykręcone na maksa także to odpada.Czy to możliwe że łożysko w główce ramy sie posypało i czy w takim przypadku możliwe jest przestawienie kierownicy względem koła trzymając przednie koło kolanami (tak jak w rowerze przestawia sie kierownicę).
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
a nie pękła ci ośka w przednim kole?? Kierownice masz przecież sztywno do górnej półki przykręconą, wiec jak mozesz ją wyginać wzgledem koła?? ledyne co mi przychodzi do głowy, to to, ze coś z osią koła i widelec stracił sztywność boczną.
Dziś kasowałem luzy na główce w KXie i łożysko nie ma nic do zestawienia kiera<>koło jest na sztywno i tyle.
Dziś kasowałem luzy na główce w KXie i łożysko nie ma nic do zestawienia kiera<>koło jest na sztywno i tyle.
BANDIT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: pt, 5 paź 2007, 19:32
- Motocykl: kilka
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sanok/ Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
Spróbuj zablokować koło a następnie nastaw kierownice tak jak powinna być ale nie wiem czy dasz rade to zrobić kolanami lepiej wetknij to w jakieś barierki.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
Glowka ramy nie ma na to zupelnie wplywu. Tak jak napisali koledzy- pewnie oska. Ja bym jednak sprawdzil czy na pewno polki sa dostatecznie mocno skrecone . Podjedz do jakiegos drzewo, potlucz kolem o pien i zobacz gdzie Ci przeskakuje.
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
Sprecyzuj trochę co masz na mysli "pólki skręcone na maksa" czy to że sa mocno skręcone tą nakrętką głowną na sztycy? czy gdzie?gomóła pisze:Witam Koledzy
Przy ostrych zakrętach tzn.wtedy kiedy przednie koło ma większy opór koło ulega przestawieniu względem kierownicy.Półki mam przykręcone na maksa także to odpada.Czy to możliwe że łożysko w główce ramy sie posypało i czy w takim przypadku możliwe jest przestawienie kierownicy względem koła trzymając przednie koło kolanami (tak jak w rowerze przestawia sie kierownicę).
Zazwyczaj zjawisko przestawiania koła dzieje sie po dzwonie, wtedy trzeba lekko popuścić wszystkie śruby trzymające rury teleskopów w półkach ,przytrzymać kolanami koło , ustawić prosto i zakręcic te sruby dość mocno ale tez nie za mocno (nie bedę tu pisał o kluczu dynamometrycznym bo niewielu go ma) żeby gwintu nie urwać w alu . po takim dostrojeniu warto też sprawdzić prawidłowe położenie ośki kola. Tutaj trzeba popuścić 2 sruby po przeciwnej stronie od nakrętki oski na samym dole teleskopa które trzymają oś kola a w rozcięcie (szczelinę ) włożyć (lekko zabić) srubokręt żeby oska lekko sie poruszała w teleskopie na boki i ze 3-4 razy przy wciśniętym ręcznym spompować przód :ANAL: , po czym niczego nie poruszając wyjąć srobokręt ze szczeliny i dokręcić srubki jak wyzej . Jak wyczaisz o co chodzi będziesz miał zawsze ok. Pozdarwiam :drinkers:
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ426-czy to łożysko w główce ramy???
hehehe czesto najprostsze rozwiazania, pomagaja wyeliminowac problem
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...