HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
-
Autor tematublackhawk
- Mistrz prostej
- Posty: 183
- Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
- Motocykl: Kawasaki KXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
Witam czy mógłby się ktoś podzielić informacjami na temat wymiany oleju w przednich lagach i tylnim amorze w CRF 450 ?
bo w moim wypadku wyglądało tak oczywiście wylanie starego oleju z obydwóch komór tzn z dolnej i górnej wlanie do dolnego 400 ml oleju a do górnego 187 ml , tak zapytam czy przednie lagi się jakoś odpowietrza ?
a z tylni amor wypuściłem azot wylałem stary olej , przedmuchanie powietrzem następnie przy wlewaniu amortyzator w dolnym położeniu zalanie do pełna zakręcenie wlewu , ruch amortyzatorem góra dół odkręcenie delikatne aby się odpowietrzyło parę razy taki zabieg dolanie jeszcze oleju na full i jeszcze kilka razy odpowietrzenie w miarę możliwości dobicie azotu 12 atmosfer ? czy trzeba coś jeszcze zrobić albo czy popełniłem jakiś błąd bardzo proszę o uwagi ponieważ jeszcze nie założyłem zawieszenia Pozdrawiam !!
bo w moim wypadku wyglądało tak oczywiście wylanie starego oleju z obydwóch komór tzn z dolnej i górnej wlanie do dolnego 400 ml oleju a do górnego 187 ml , tak zapytam czy przednie lagi się jakoś odpowietrza ?
a z tylni amor wypuściłem azot wylałem stary olej , przedmuchanie powietrzem następnie przy wlewaniu amortyzator w dolnym położeniu zalanie do pełna zakręcenie wlewu , ruch amortyzatorem góra dół odkręcenie delikatne aby się odpowietrzyło parę razy taki zabieg dolanie jeszcze oleju na full i jeszcze kilka razy odpowietrzenie w miarę możliwości dobicie azotu 12 atmosfer ? czy trzeba coś jeszcze zrobić albo czy popełniłem jakiś błąd bardzo proszę o uwagi ponieważ jeszcze nie założyłem zawieszenia Pozdrawiam !!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
niby wszystko zgodnie ze sztuka ale dla pewności masz tu jeszcze filmik viewtopic.php?f=21&t=2951 . Acha , no i nic nie pisałes czy uszczelniacze olejowe z przodu mieniałeś ? czy nie wymieniałes ? Pozdarwiam :drinkers:
-
Autor tematublackhawk
- Mistrz prostej
- Posty: 183
- Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
- Motocykl: Kawasaki KXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
- Motocykl: Na razie nie ma
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
Przednie zawieszenie trzeba dobrze odpowietrzyć, jak tego nie zrobisz to zawias będzie sztywny, ,ja tak miałem to dwa okrążenia po torze i łapy jak beton, motor jakoś dziwnie się w zakręty składał i nie była to kwestia ustawienia zawieszenia tylko właśnie odpowietrzenie.
Dałem do serwisu żeby zrobili to zupełnie inna jazda była.
Dałem do serwisu żeby zrobili to zupełnie inna jazda była.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.
-
Autor tematublackhawk
- Mistrz prostej
- Posty: 183
- Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
- Motocykl: Kawasaki KXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
Hello to wie ktoś jak odpowietrzyć przednie lagi ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 22:16
- Motocykl: HONDA CRF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450 07r Wymiana Oleju w Amortyztorach !!
Według mnie wielkiej filizofii w odpowietrzaniu wew. tłumika nie ma. Polega to tylko na odpowiednim zalaniu go olejem i skręceniu, wszystko jest pokazane w manualu. Podana jest ilość oleju, a nastepnie wciskamy tłumik kilkaktrotnie (bodajże do połowy), jeśli wraca sam to wszystko jest w porządku. Więc polecam zajzec do manuala ot cała trudnośc.