Srubka regulacji tylnego zawieszenia.
-
Autor tematuHanYs
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: śr, 20 sie 2008, 23:51
- Motocykl: Suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Orzesze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Srubka regulacji tylnego zawieszenia.
Amortyzator chodzi bez zarzutu, wiec nie widze potrzeby dalszego kombinowania.
Co do regulatora poszukam uzywanego, jak nie znajde to zamowie z Suzuki. Dzieki za pomoc.
Peace
Co do regulatora poszukam uzywanego, jak nie znajde to zamowie z Suzuki. Dzieki za pomoc.
Peace
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 1 sty 2008, 18:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Srubka regulacji tylnego zawieszenia.
Witam. Według mnie 9rtm jest wystarczające jak sie samemu pompuje bo i tak gaz zwiększy swoją objętość po jakimś czasie. W serwisach nie ściemniają że takimi gazami pompują bo skład powietrza to 78%azot, 1%argon i 21% tlenu który właśnie najbardziej zwiększa objętość.motocyklecross pisze:pompuje sie azotem
cisnienie okoo 10atm zwykle
np w crf pompowalem na 142psi tak pisalo w serisowce czyli dokladnie 10atm
zalezy tez od amorka ale przyjmijmy ze 10 w wiekszosci wypadkow wystarczy
minimum to 8
12 to juz raczej maaaaaaaaax
w 80% przypadkow jak oddajecie amor do regeneracji serwisy pompuja powietrzem sciemniajac ze pompowali azotem lub argonem i co?? i smigacie nawet o tym nie wiedzac na powietrzu tak jak 80% 2suwow na allegro ma tuleje zeliwna zamiast nicasilu i tez tylko ktos kto naprawde gleboko siedzi w motocrossie lub mechanicie to rozpozna
reasumujac jesli nie masz dostepu do azotu mozesz napompowac powietrzem
:D:D:D
Tego nie wiem dokładnie ale wątpię że te 20% serwisów ma takie urządzenie które odes 100% powietrza i nabije samym w 100%azotem.
Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Srubka regulacji tylnego zawieszenia.
azot do nabijania amorkow jest w specjalnych butlach ktore sie napelnia
sciagnij sobie np serwisowke do amorkow WP i mozna zobie zobaczyc jak wyglada taka aparatora
do pompowania dla amatorow polecam pompke do amorków rowerowych
kosztuje okolo 100-150 zl ae pompuje do 20atm
super sprawa polecam
sciagnij sobie np serwisowke do amorkow WP i mozna zobie zobaczyc jak wyglada taka aparatora
do pompowania dla amatorow polecam pompke do amorków rowerowych
kosztuje okolo 100-150 zl ae pompuje do 20atm
super sprawa polecam
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg