Wr 250-bardzo niska po regulacji twardosci zawieszenia

Pytania dotyczące serwisowania zawieszenia
Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Wr 250-bardzo niska po regulacji twardosci zawieszenia

Post autor: dako4 » śr, 28 lis 2007, 21:40

Wyregulowałem tyne zawieszenie w wr250 i okazalo sie ze jazda jest super ale motor bardzo sie obnizył.Jestem wysoki wiec wolalbym zeby motor byl wyzszy.Czy mozna cos na to zaradzic?

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » czw, 29 lis 2007, 16:27

Tak ma być albo kup wyższą kanape :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » pt, 30 lis 2007, 08:31

kotmx pisze:Tak ma być albo kup wyższą kanape :wink:
Czytaj uwaznie,nie chodzi o odleglosc miedzy tyłkiem a kanapa tylko miedzy podnóżkami a ziemią

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 30 lis 2007, 19:49

Ale jak dasz wyższa kanapa to chyba będziesz siedział wyżej?

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » pt, 30 lis 2007, 20:01

To.mek pisze:Ale jak dasz wyższa kanapa to chyba będziesz siedział wyżej?
W enduro rzadko sie siedzi.Mam wrazenie jak bym pisał na forum kwiaciarskim albo tym podobnym
bez urazy

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pt, 30 lis 2007, 20:56

chyba jak motor się obniżył to nie jest dobrze, dlaczego oczy mydlicie?

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 1 gru 2007, 09:57

Dako musisz wszystko pomierzyc ... jesli dobrze pamietam to jak ustawialem zawieszenie to kierowalem sie jakas stronka z regulacjami itp i wyregulowalem sobie wg tego i mam IDELANIE... najpierw podnies motor zmierz odleglosc miedzy sruba osi tylniego kola i blotnikiem w lini pionowej.. potem na ziemi postaw motor powinien on opasc o ok 3 cm potem siadz na niego i zeby bylo dobrze powinien sie obnizyc od 9 - 11 cm Jesli ci bardziej siada to musisz podkrecic sprezyne i jak bedziesz mial za twardo to wtedy musisz kombinowac kompresjami i tlumieniem :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » sob, 1 gru 2007, 15:41

Isbi pisze:Dako musisz wszystko pomierzyc ... jesli dobrze pamietam to jak ustawialem zawieszenie to kierowalem sie jakas stronka z regulacjami itp i wyregulowalem sobie wg tego i mam IDELANIE... najpierw podnies motor zmierz odleglosc miedzy sruba osi tylniego kola i blotnikiem w lini pionowej.. potem na ziemi postaw motor powinien on opasc o ok 3 cm potem siadz na niego i zeby bylo dobrze powinien sie obnizyc od 9 - 11 cm Jesli ci bardziej siada to musisz podkrecic sprezyne i jak bedziesz mial za twardo to wtedy musisz kombinowac kompresjami i tlumieniem :wink:
wszystko ok, isbi.Wyregulowałem tak jak piszesz,skok zawieszenia jest własciwy ale czuje sie jak na troche za małym rowerze.Znajomy ma 450 tke i po zajeciu pozycji wlasciwej motor jest duzo wyzej.Wydaje mi sie ze to kwestia regulacji nie sprezyny tylko twardosci i tłumienia amora.
Dlatego pytam na forum i dziwie sie ze nie znalazl sie ktos kto zna temat.
Chyba ze sprawa jest na tyle skomplikowana ze pozostaje tylko firma ktora zajmuje sie tuningiem zawieszenia...

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 1 gru 2007, 18:52

no ale skoro ci siada tak jak napisalem tzn ze jest dobrze.....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » sob, 1 gru 2007, 21:26

Isbi pisze:no ale skoro ci siada tak jak napisalem tzn ze jest dobrze.....
skok jest własciwy ale motor mocno sie obnizył.Przed regulacja miałem za mały skok,zawieszenie było za twarde ale wysokosc była ok.Jak popuściłem śrube która trzyma sprezyne skok zrobił sie własciwy,twardośc również bez porównania korzystniejsza ale motor jest bardzo n i s k i.

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » sob, 1 gru 2007, 21:43

Według mnie to w ogóle niemożliwe. Musiałeś cośźle zrobić podczas tej regulacji. Chociaż nawet nie przychodzi mi do głowy co tam złego można zrobić.

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » sob, 1 gru 2007, 21:57

Daiman pisze:Według mnie to w ogóle niemożliwe. Musiałeś cośźle zrobić podczas tej regulacji. Chociaż nawet nie przychodzi mi do głowy co tam złego można zrobić.
to zbyt proste zeby cos zle zrobic.Logiczne ze czym bardziej nakretke odkrecasz tym motor robi sie nizszy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”