Wr 250-bardzo niska po regulacji twardosci zawieszenia
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wr 250-bardzo niska po regulacji twardosci zawieszenia
Wyregulowałem tyne zawieszenie w wr250 i okazalo sie ze jazda jest super ale motor bardzo sie obnizył.Jestem wysoki wiec wolalbym zeby motor byl wyzszy.Czy mozna cos na to zaradzic?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dako musisz wszystko pomierzyc ... jesli dobrze pamietam to jak ustawialem zawieszenie to kierowalem sie jakas stronka z regulacjami itp i wyregulowalem sobie wg tego i mam IDELANIE... najpierw podnies motor zmierz odleglosc miedzy sruba osi tylniego kola i blotnikiem w lini pionowej.. potem na ziemi postaw motor powinien on opasc o ok 3 cm potem siadz na niego i zeby bylo dobrze powinien sie obnizyc od 9 - 11 cm Jesli ci bardziej siada to musisz podkrecic sprezyne i jak bedziesz mial za twardo to wtedy musisz kombinowac kompresjami i tlumieniem
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wszystko ok, isbi.Wyregulowałem tak jak piszesz,skok zawieszenia jest własciwy ale czuje sie jak na troche za małym rowerze.Znajomy ma 450 tke i po zajeciu pozycji wlasciwej motor jest duzo wyzej.Wydaje mi sie ze to kwestia regulacji nie sprezyny tylko twardosci i tłumienia amora.Isbi pisze:Dako musisz wszystko pomierzyc ... jesli dobrze pamietam to jak ustawialem zawieszenie to kierowalem sie jakas stronka z regulacjami itp i wyregulowalem sobie wg tego i mam IDELANIE... najpierw podnies motor zmierz odleglosc miedzy sruba osi tylniego kola i blotnikiem w lini pionowej.. potem na ziemi postaw motor powinien on opasc o ok 3 cm potem siadz na niego i zeby bylo dobrze powinien sie obnizyc od 9 - 11 cm Jesli ci bardziej siada to musisz podkrecic sprezyne i jak bedziesz mial za twardo to wtedy musisz kombinowac kompresjami i tlumieniem
Dlatego pytam na forum i dziwie sie ze nie znalazl sie ktos kto zna temat.
Chyba ze sprawa jest na tyle skomplikowana ze pozostaje tylko firma ktora zajmuje sie tuningiem zawieszenia...
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
skok jest własciwy ale motor mocno sie obnizył.Przed regulacja miałem za mały skok,zawieszenie było za twarde ale wysokosc była ok.Jak popuściłem śrube która trzyma sprezyne skok zrobił sie własciwy,twardośc również bez porównania korzystniejsza ale motor jest bardzo n i s k i.Isbi pisze:no ale skoro ci siada tak jak napisalem tzn ze jest dobrze.....