Wymiana oleju w przednich lagach
-
Autor tematuSalus
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 227
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 20:35
- Motocykl: Rm-Z 250 || 08'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wymiana oleju w przednich lagach
Szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat, ( było tylko o wymiani uszczelniaczy) zaczeło mi cieknąc zawieszenie więc wyciągnołem lagi wyczysciłem kliszą uszczelniacze, wszystko ok przestało cieknąc, no ale nie wem ile wyciekło. więc chce wymienic olej poniewaz nie doleje bo nie wiem jaki był wlany wczesniej. Co, gdzie mam wykręcic? którą śrube i którędy wlac olej.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
odkrec korki gorne z lag i wkladaj szlauf dmuchajac w niego jak dojdziesz do oleju zacznie bulgotac to samo z druga laga i zmiez glebokosc bulgotania do gornej granicy lagi i ci wszystko wyjdzie ile masz w jednej ile w drugiej w serwisoce powinno pisac na jakiej glebokosci powinien byc olej przynajmniej w ktmowskich pisze
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Załatw sobie serwisówkę, i masz tam rozdział gdzie jest napisane jak, ile i gdzie.
Dokładnie tak jak kolega mówił-albo podają dokładną ilość oleju którym zalewasz lagi, albo na wsunietych lagach poziom lustra oleju w cm od górnej krawędzi lagi. Nie powiem Ci jaką śrubką kręcic, bo nawet nie mam bladego pojecia o jakim motocyklu mówisz. Obyczaj jest raczej taki że odkrecasz górną, centralną dużą nakrętkę z lagi.
Dokładnie tak jak kolega mówił-albo podają dokładną ilość oleju którym zalewasz lagi, albo na wsunietych lagach poziom lustra oleju w cm od górnej krawędzi lagi. Nie powiem Ci jaką śrubką kręcic, bo nawet nie mam bladego pojecia o jakim motocyklu mówisz. Obyczaj jest raczej taki że odkrecasz górną, centralną dużą nakrętkę z lagi.
Rozumiem że to miał być taki zarcik?W takich sytuacjach nie dolewa sie oleju poniewaz nie wiesz ile brakuje tego oleju. Jezli ci tylko troche wycieklo to zostaw. Jezeli dosc duzo to trzeba wymienic olej.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 124
- Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bieszczady
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ja lwasnie dzisiaj rozebralem swoje lagi bez zadnego problemu... gadanie ze trzeba miec jakies specjalistyczne klucze to wcale nieprawda.... jedyne co trzeba miec ze specjalistycznych rzeczy to palnik i to jest wszystko- palnik ma co drugi mechanik.. a jezeli ktos ma jeszcze watpliwosc to jest link do manuala WP bo ktmy sa wyposazone wlasnie w te amory a roznica w ich wykonaniu jest minimalna pomiedyz modelami .. http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf jak chcesz sie dowiedziec ile oleju wchodzi do lagi to sobie zaduwon do sancheza i jak ladnie poprosisz to Ci powiedza co i jak.... a jak wyczysciles lagi klisza to Ci tak dlugo nie pochodza max 2 dobre wyjazdy i bedziesz mial to samo od nowa.. pozdro
..::YZ 125 `01::..
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
maciosmx pisze:ja lwasnie dzisiaj rozebralem swoje lagi bez zadnego problemu... gadanie ze trzeba miec jakies specjalistyczne klucze to wcale nieprawda.... jedyne co trzeba miec ze specjalistycznych rzeczy to palnik i to jest wszystko- palnik ma co drugi mechanik.. a jezeli ktos ma jeszcze watpliwosc to jest link do manuala WP bo ktmy sa wyposazone wlasnie w te amory a roznica w ich wykonaniu jest minimalna pomiedyz modelami .. http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf jak chcesz sie dowiedziec ile oleju wchodzi do lagi to sobie zaduwon do sancheza i jak ladnie poprosisz to Ci powiedza co i jak.... a jak wyczysciles lagi klisza to Ci tak dlugo nie pochodza max 2 dobre wyjazdy i bedziesz mial to samo od nowa.. pozdro
A po co ci do rozbierania zawieszenia palnik ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
moze do wypalenia uszczelniaczypiasektt pisze:maciosmx pisze:ja lwasnie dzisiaj rozebralem swoje lagi bez zadnego problemu... gadanie ze trzeba miec jakies specjalistyczne klucze to wcale nieprawda.... jedyne co trzeba miec ze specjalistycznych rzeczy to palnik i to jest wszystko- palnik ma co drugi mechanik.. a jezeli ktos ma jeszcze watpliwosc to jest link do manuala WP bo ktmy sa wyposazone wlasnie w te amory a roznica w ich wykonaniu jest minimalna pomiedyz modelami .. http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf jak chcesz sie dowiedziec ile oleju wchodzi do lagi to sobie zaduwon do sancheza i jak ladnie poprosisz to Ci powiedza co i jak.... a jak wyczysciles lagi klisza to Ci tak dlugo nie pochodza max 2 dobre wyjazdy i bedziesz mial to samo od nowa.. pozdro
A po co ci do rozbierania zawieszenia palnik ?
tez jestem ciakawy jaka jest odpowiedz
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 124
- Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bieszczady
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
hehe nie no nie praktykuje mlotka tylko to robie jak ma byc.. tak mi powiedzieli w sanchezie.. a robiliscie juz to kiedys ?? ja mam teraz taki problem ze nie moge tej glownej tuby wyciagnac z tej chromowanej a to zabezpieczenie juz wyciaglem i cos tam blokuje tylko nie wiem wlasnie co ... i nie wiem jak sobie z tym poradzic.. moze najpierw trzeba wyciagnac uszczelniacz oleju a pozniej wyciagac ?? co o tym myslicie ??
..::YZ 125 `01::..