Amor tył obijająca opona o błotnik
-
Autor tematugrzesq
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz, 8 lip 2007, 12:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Amor tył obijająca opona o błotnik
Elo ciekawi mnie jedno czy to tak już jest czy nie powinno być a mianowicie miałem tm'ke 80 którą sprzedałem miała fakt miękki tylni amorek ale strasznie opona waliła o tylny błotnik i pozastawiała nieładne ślady normalne że tam niekiedy przy dalszym skoku amorek dobije ci do końca ale chyba powinien być zachowany odstęp miedzy oponą a błotnikiem co o tym sądzicie? Moich dwóch kumpli ma cr jeden 125 drugi 250 i skaczą nawet wyżej niż ja i nic im nie dobija a maja fajne mięciutkie amorki niedawno przyjechał jeden gościu na rm 125 i jak skakał też słyszałem taki odgłos popatrzałem no i co się okazało także były ślady opony na błotniku...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Może to być brak Gazu bo ucisk jest zależny od gazu, olej jest po to żeby smarował i spowalniał tzw. wstawanie amortyzatora za sprężyną, nie sądzę żebyś nie miał oleju bo by ci wybijało tyłek
Jeżeli masz gaz i olej w porządku to możesz wyregulować, służą do tego dwie regulacje w tylnym amortyzatorze, każda jest tak samo oznaczona Soft<--->Hard (czyli lekko<--->ciężko) górna służy do regulacji ścisku, może daj troszkę bardziej na Hard wtedy będzie mniej się uginał, a ta dolna od czasu powrotu amortyzatora do pierwotnego stanu, jeżeli chodzi o ustawienie sprężyny to jak usiądziesz na motorze powinien się uginać od 8,5-10cm, każdy ma inną wagę i ustawienia się zmieniają, tak samo trzeba regulować tymi dwiema magicznymi śrubami zależnie od terenu po którym jeździmy ale to już jest wyższa szkoła jazdy i wymaga obycia z motocyklem
Jeżeli masz gaz i olej w porządku to możesz wyregulować, służą do tego dwie regulacje w tylnym amortyzatorze, każda jest tak samo oznaczona Soft<--->Hard (czyli lekko<--->ciężko) górna służy do regulacji ścisku, może daj troszkę bardziej na Hard wtedy będzie mniej się uginał, a ta dolna od czasu powrotu amortyzatora do pierwotnego stanu, jeżeli chodzi o ustawienie sprężyny to jak usiądziesz na motorze powinien się uginać od 8,5-10cm, każdy ma inną wagę i ustawienia się zmieniają, tak samo trzeba regulować tymi dwiema magicznymi śrubami zależnie od terenu po którym jeździmy ale to już jest wyższa szkoła jazdy i wymaga obycia z motocyklem
CR125R czy CRF250R