Seal Doctor
-
Autor tematusebo
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 22 gru 2014, 19:30
- Motocykl: EXC250
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Seal Doctor
Witam, stosował ktoś coś takiego jak Seal Doctor? Warto to kupić czy lepiej nie zawracać sobie głowy? Dodam,że lagi mi nie ciekną i chciałbym aby tak zostało więc myślałem raczej o zastosowaniu profilaktycznym.
http://www.riskracing.com/pages/Seal_Do ... L6Pd7R0x1s
http://www.riskracing.com/pages/Seal_Do ... L6Pd7R0x1s
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: czw, 3 sty 2013, 18:02
- Motocykl: Husqvarna WR 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Seal Doctor
Jak to działa? Czy mi się wydaje że to ma podwinąć wargę uszczelniacza olejowego w celu jego czyszczenia?
Więcej grzechów nie pamiętam...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Seal Doctor
Ma na celu usunięcie zanieczyszczenia, które podstawia wargę uszczelniacza.
Tylko to zanieczyszczenie możesz równie dobrze pchnąć dalej do środka.
Najlepiej co jakiś czas zsunąć uszczelniacz pyłowy. Sylikonem w spraju przemyć przestrzeń miedzy uszczelniaczami, wyczyścić i zmontować.
Tylko to zanieczyszczenie możesz równie dobrze pchnąć dalej do środka.
Najlepiej co jakiś czas zsunąć uszczelniacz pyłowy. Sylikonem w spraju przemyć przestrzeń miedzy uszczelniaczami, wyczyścić i zmontować.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Seal Doctor
Tak , robi to samo co klisza z aparatu albo listek 0,15 szczelinomierza, ale nie trzeba pilnować że wejdzie za głęboko. Polecam każdemu riderowi, dziś lagi ci nie ciekną ale jutro np. moze tak byc . Wystarczy jeden transport źle spięty pasami i juz ci pocieknie. Przyrząd nie wciska zanieczyszczenia do środka jest tak skonstruowany ze zawsze wyciąga bród w dół tzn. na zewnatrz. Montaz/demontaż jest banalnie prosty. Tak jak na zdjeciu trzeba zdemontowac /opuscić przeciwkurzowy . Czasami warto zdjąć cala plastikową osłone goleni w celu łatwiejszego okrecania przyrządem.
(w nowych KTM'ach porazka) Po jednym-dwu obrotach wokół rury, teleskopy trzeba dokladnie spompować 2-3 razy góra/dol na heblu przednim żeby zanieczyszczenia wraz z olejem znalazły sie nizej na rurze goleni.
wazne! przed czyszczeniem nie odpowietrzać teleskopów. Zgromadzone cisnienie w amortyzatorze pomaga wypchnac syf na zewnątrz wraz z olejem. odpowietrzyć warto dopiero po spompowaniu i zebraniu syfów na czyściwo. Do mycia nie uzywać nic oprócz zmywacza do hamulców i czystej szmaty. :drinkers:
(w nowych KTM'ach porazka) Po jednym-dwu obrotach wokół rury, teleskopy trzeba dokladnie spompować 2-3 razy góra/dol na heblu przednim żeby zanieczyszczenia wraz z olejem znalazły sie nizej na rurze goleni.
wazne! przed czyszczeniem nie odpowietrzać teleskopów. Zgromadzone cisnienie w amortyzatorze pomaga wypchnac syf na zewnątrz wraz z olejem. odpowietrzyć warto dopiero po spompowaniu i zebraniu syfów na czyściwo. Do mycia nie uzywać nic oprócz zmywacza do hamulców i czystej szmaty. :drinkers:
-
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: śr, 2 cze 2010, 20:52
- Motocykl: crf
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Seal Doctor
kolega ma tego seal doctora, spoko sprawa, 30sek i wyczyszczone do tego jakiś cleaner i jak nowe. osobiście używam "seal cleanera" wyciętego z plastikowej butelki najlepiej po oleju(miękki plastik) i krawędzie załagodzone papierem ściernym, działa tak samo, ale czyszczenie trwa aż 2min
pozdrawiam.
pozdrawiam.