Jak tanio naprawic tylne zawieszenie
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak tanio naprawic tylne zawieszenie
macie moze jakies tanie sposoby zeby naprawic tylne zawieszenie chodzie mi o luzy na wachacu i dzwigniach przy amortyzatorze czy pozostaja tylko zestawy piwot works za pare stowek musze zrobi taka naprawe yz 250 f a te zetawy podobno kosztuja okolo 800 pln
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 133
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
- Motocykl: WR 125 / EXC 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chybie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
tylko ze w hurtowni nie dostane tulejek z jakiego materialu je dorabiac moze ktos ma wymiary lozysk i tulejek potrzebnych do regeneracji tylnego zawiech w yz 250f
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 21:26
- Motocykl: KAWASAKI KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przezmierowo k/poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
witam!
ostatnio robilem sobie tyl do mojej machiny(kx 250 2001r), zestaw lozysk z uszczelniaczami i tulejkami kupilem tej firmy http://www.goallballs.com/home.asp w tym sklepie http://www.laurensemotors.nl/ koszt 85 EURO, na miejscu bo aktualnie jestem w NL, do wachacza zaryzykowalem TEAM 10, w sklepie powerbike czy jekos... koszt 270PLN
pozdrawiam
ostatnio robilem sobie tyl do mojej machiny(kx 250 2001r), zestaw lozysk z uszczelniaczami i tulejkami kupilem tej firmy http://www.goallballs.com/home.asp w tym sklepie http://www.laurensemotors.nl/ koszt 85 EURO, na miejscu bo aktualnie jestem w NL, do wachacza zaryzykowalem TEAM 10, w sklepie powerbike czy jekos... koszt 270PLN
pozdrawiam
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Cześć
Właśnie przerabiałem ten temat w mojej YZ450F. Wyszło mnie to ok.1000zł.Trzy zestawy naprawcze PivotWorks-wahacz, wahacz amortyzatora, amortyzator.Fakt, łożyska i simeringi dokupisz w hurtowniach, jednak pozostaje problem samych tulejek.Moje były "wygniecione" od igiełek z łożysk.Myślałem nad toczeniem, jednak trzeba by było zrobić trochę większy wymiar i dopolerować.Z tym, że wątpię żeby materiał bez hartowania wytrzymał długo.Zdecydowałem się na większe koszty jednak mam spokojną głowę.
ps.kolega dorobił /dotoczył/ teflonową tulejkę zamiast łożyska w mocowaniu dolnym amortyzatora .Kosztowało go to 15 zł, ale stwierdził że nie ma opcji żeby wszystkie łożyska zastąpić teflonem bo zawias będzie chodził "za tępo".
Druga sprawa to to dlaczego YAMAHA nie zdecydowała się na smarowniczki w wahaczu amortyzatora.Myślałem nawet o tym żeby je samemu dorobić...
TOMEK
Właśnie przerabiałem ten temat w mojej YZ450F. Wyszło mnie to ok.1000zł.Trzy zestawy naprawcze PivotWorks-wahacz, wahacz amortyzatora, amortyzator.Fakt, łożyska i simeringi dokupisz w hurtowniach, jednak pozostaje problem samych tulejek.Moje były "wygniecione" od igiełek z łożysk.Myślałem nad toczeniem, jednak trzeba by było zrobić trochę większy wymiar i dopolerować.Z tym, że wątpię żeby materiał bez hartowania wytrzymał długo.Zdecydowałem się na większe koszty jednak mam spokojną głowę.
ps.kolega dorobił /dotoczył/ teflonową tulejkę zamiast łożyska w mocowaniu dolnym amortyzatora .Kosztowało go to 15 zł, ale stwierdził że nie ma opcji żeby wszystkie łożyska zastąpić teflonem bo zawias będzie chodził "za tępo".
Druga sprawa to to dlaczego YAMAHA nie zdecydowała się na smarowniczki w wahaczu amortyzatora.Myślałem nawet o tym żeby je samemu dorobić...
TOMEK
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Faktycznie dorabiane tulejki z nieodpowiedniej stali i bez obróbki cieplnej to nieporozumienie-to jest patent na kilka jazd.
Tulejowanie zawieszenia-tak jak mówisz, zmniejsza się precyzja wybierania nierówności (większe opory ruchu niż na igiełkach). To m. innymi dlatego Citroen dawał w niektórych swoich autach tylne i przednie wahacze na łożyskach tocznych-precyzja wybierania i komfort.
Tulejowanie zawieszenia-tak jak mówisz, zmniejsza się precyzja wybierania nierówności (większe opory ruchu niż na igiełkach). To m. innymi dlatego Citroen dawał w niektórych swoich autach tylne i przednie wahacze na łożyskach tocznych-precyzja wybierania i komfort.