Regeneracja lag - crf 250
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regeneracja lag - crf 250
Witam
Po ostrym skakaniu zauważyłem że jedna laga zaczęła podciekać olejem.
Czy zmieniać tylko uszczelniacze, samemu? Czy może wysłać to komuś żeby wszytko zweryfikował?
Dodam że mam z przodu lagi KYB z naklejką sanchez a w oryginale szły showa. Rok motoru 08'
Po ostrym skakaniu zauważyłem że jedna laga zaczęła podciekać olejem.
Czy zmieniać tylko uszczelniacze, samemu? Czy może wysłać to komuś żeby wszytko zweryfikował?
Dodam że mam z przodu lagi KYB z naklejką sanchez a w oryginale szły showa. Rok motoru 08'
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regeneracja lag - crf 250
Jezeli masz pojecie o mechanice, serwisowke i potrzebne do tego narzedzia, to mozesz zrobic to samemu. Jezeli brakuje Ci jednego z tych trzech, to oddaj lagi do specjalisty, ktory ma doswiadczenie, bo jednak nie jest to taka latwa sprawa. Przy wymianie uszczelniaczy, nalezy wymienic tez olej, zwrocic uwage na stan panewek, zaworkow, powierzchni galwanicznych itd...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: pn, 14 paź 2013, 19:47
- Motocykl: CRF250R 09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regeneracja lag - crf 250
Lepiej oddać to do kogoś kto to robi i ma wszystkie narzędzia.Upewnij sie ze bedzie to regeneracja łacznie z polerowaniem goleni a nie tylko wymiana oleju i uszczelniaczy bo sam oddałem showy jakis czas temu i okazało sie ze tylko wymienili uszczelniacze i olej.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 78
- Rejestracja: wt, 2 wrz 2008, 02:12
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regeneracja lag - crf 250
Musisz dokładnie sprawdzić podzespoły zawieszenia, tak jak koledzy pisali wyżej, golenie i ich powierzchnię, tulejki ślizgowe, uszczelniacze zgarniające, dokładnie umyć wszystkie elementy, odpowiednio zalać olejem i odpowietrzyć, co jest dość ważne w dwukomorowych typach zawieszeń. Do tego będzie ci potrzebnych kilka specjalistycznych kluczy, bez nich będzie ci dość trudno w przypadku amortyzatorów KYB.