Up-side down a normane amortyzatory.

Pytania dotyczące serwisowania zawieszenia
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 28 maja 2007, 21:38

To sobie postaw pustaka raz bokiem o mniejszej powierzchni a raz o większej i ruszaj nim... :roll:

Autor tematu
Setyk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 139
Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Setyk » pn, 28 maja 2007, 22:37

No dla mnie by wypadalo, że jak bedzie na mniejszej plaszczyznie to latwiej, ale pewnie bedzie tak, że bedzie trzeba po rowno siły włozyć:P

Koniec tematu o tarciu, tematem głównym są roznice miedzy USD a normalnym amorem:P Słucham was.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » wt, 29 maja 2007, 09:29

Koniec tematu o tarciu, tematem głównym są roznice miedzy USD a normalnym amorem:P Słucham was.[/quote]

USD jest lepsze bo ma dużą sztywność. To przesadza o wszystkim.

Robert

Autor tematu
Setyk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 139
Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Setyk » wt, 29 maja 2007, 21:36

No to raczej sie chyba juz nic ciekawego nie dowiem.. wszystko bylo powiedziane. Dzieki wszystkim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”