RM 250 ILOŚĆ OLEJU I CIŚNIENIE W AMORTYZATORZE
-
Autor tematugrzymekyz125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: pn, 7 lut 2011, 20:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
RM 250 ILOŚĆ OLEJU I CIŚNIENIE W AMORTYZATORZE
witam może ktoś z was miał kiedyś doczynienie z tylnym amortyzatorem w rm 250.Po ostatniej regulacji koledze wystrzeliła uszczelka cały olej sie wylał i tu moje pytanie jaka ilość oleju jest potrzebna oleju do amortyzatora i jakie powinien nadmuchać ciśnienie
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: RM 250 ILOŚĆ OLEJU I CIŚNIENIE W AMORTYZATORZE
amor caly trzeba rozebrac. Chyba nie miales zamiaru oleju przez wentyl nalac? Przydalby sie tez rocznik rm Poza tym olej najprawdopodobniej odsysac na pewna wielkasc ktora masz w manualu. Napompowac go trzeba azotem. Dokladna wartosc masz tez w manualu ale 10atm bedzie dobrze W manualu powinny byc rysunki dlatego radze sie w niego wyposazyc jesli zamierzasz jeszcze jezdzic tym motorem.
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: RM 250 ILOŚĆ OLEJU I CIŚNIENIE W AMORTYZATORZE
Do amortyzatora tylnego potrzebne jest około 0,5 litra oleju ale to nie oznacza ze trzeba cale pól litra wlać bo to układ zamknięty i zalewa sie amora do pełna i potrzebujesz go odpowietrzyć tak aby usunąć cale powietrze ze środka i robi sie ta czynność poprzez górna śrubę ustawiacza. kiedy zalejesz go do pelna i odpowietrzysz zakręcasz ta "srobe" a następnie nabijasz azotem okolo 10-12 atm. Po zakończeniu tego ustawiasz go wstępnie i sprawdzasz czy działa prawidłowo i czy nie masz przypadkiem powietrza w środku , później tylko sprężynę i gotowe .Bardzo ważne nie możne byc powietrza w srodku bo nie bedzie poprawnie dzialal i może sztucznie twardnieć lub po krótkiej jeździe traci swoje parametry (utrata tłumienia) itp Pozdrawiamgrzymekyz125 pisze:witam może ktoś z was miał kiedyś doczynienie z tylnym amortyzatorem w rm 250.Po ostatniej regulacji koledze wystrzeliła uszczelka cały olej sie wylał i tu moje pytanie jaka ilość oleju jest potrzebna oleju do amortyzatora i jakie powinien nadmuchać ciśnienie
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl