Cieknące Lagi Cr 250

Pytania dotyczące serwisowania zawieszenia
Autor tematu
karywork
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: karywork » czw, 17 mar 2011, 18:53

Witam.
Moje moto to CR 250 z 99 r.

Mam problem z lagami....
we wrześniu tamtego roku koleś robił mi przednie zawieszenie i po odbirze było bardzo twarde prawie nie pracowało, przyszła zima schowałem motor do garażu, przychodzi wiosna i pierwsze Mth za mna :)
A z moich lag leci ciurkiem... czy to wina lipnych uszczelniaczy czy zle zrobionej roboty??

Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: Joker » czw, 17 mar 2011, 20:13

hmm w zasadzie nie miał za bardzo możliwości sie pomylić, moze dał za duzo oleju
z jakiej firmy były uszczelniacze założone ?
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Autor tematu
karywork
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: karywork » czw, 17 mar 2011, 20:17

jakiej firmy nie wiem:(

Ale przed zima było ok zawiecha była aż za twarda a teraz pierwsza przejażdżka i cieknie....

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: Majster128 » czw, 17 mar 2011, 20:46

Jeśli za twarda, to możliwe, że jednak za dużo oleju. Mam nadzieję, że był on przynajmniej olejem do zawieszeń.

Autor tematu
karywork
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: karywork » czw, 17 mar 2011, 20:52

też mam taką nadzieje , co czeka mnie robota od nowa:( znów kasa w plecy....
jeszczez adam pytanie z innej beczki .
Zrobiłem nowy nicas i założyłem nowy tłoczek. Ile mth na nicasilu do wymiany na kolejną selekcje??

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: renner250 » pt, 18 mar 2011, 01:30

karywork pisze:Zrobiłem nowy nicas i założyłem nowy tłoczek. Ile mth na nicasilu do wymiany na kolejną selekcje??
na tloku max 30mth. Zalecalbym nawet z 25. Jak bedziesz dbal to selekcji nie zmienisz nawet przez 3 tloki.
I think I can fly! MX it's my life <3

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: solaris » pt, 18 mar 2011, 03:28

30mth? To chyba w 125 a nie w 250. Spokojnie możesz go zmienić przy 60mth (pod warunkiem, że będziesz dbał o filtr powietrza!)

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: renner250 » pt, 18 mar 2011, 08:10

tak wlasnie :? sorki koledzy pomylilem sie :? myslalem ze o sete chodzi.
I think I can fly! MX it's my life <3

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: zielorz » pt, 18 mar 2011, 09:00

W secie jak jeździsz średnio amatorsko to po 15 mth tłok już znacznie traci wymiar nominalny ;) Zakładając oczywiście dobry olej i zadbany filtr powietrza.

Pozdrawiam

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: Reniek » pt, 18 mar 2011, 10:22

solaris pisze:30mth? To chyba w 125 a nie w 250. Spokojnie możesz go zmienić przy 60mth (pod warunkiem, że będziesz dbał o filtr powietrza!)
Zgadzam sie !!!!!

Autor tematu
karywork
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pn, 7 mar 2011, 19:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: karywork » pt, 18 mar 2011, 22:49

czyli 60 mth mogę smiało śmigac :)
teraz mi wytłumaczcie jeszcze , mam licznik który pokazje ile godzin chodzi silnik liczy od momentu odpalenia moto , czy on pokazuje Mth czy trzeba to jeszcze przeliczyć, a jak tak to jak?? :)

Bostorn
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 22:34
Motocykl: exc 450 / CRX Del Sol
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cieknące Lagi Cr 250

Post autor: Bostorn » pt, 25 mar 2011, 23:54

co do amorków dziwna sprawa, z tego co wiem wlewa się do nich pol litra oleju, 150ml do pompki, i reszta do tuby.
Sam niedawno w swojej z 02 tak robilem, aha olej to 5W tankowałem elfa :) jak się będą sprawowac, dowiem się za jakis czas, wymiana tłoka i łozyska na główce korby się szykuje

a ten licznik mth liczy czas pracy maszyny, czyli od odpalenia do zgaszenia

czyli średnio dobrze to wychodzi, ale jak jeździ się po torze to nie ma to roznicy, motor i tak chwilke tylko sie grzeje i lata dalej na wysokich

pozdro :)
Polerowanie Alu,serwis motocykli, części,ubrania i akcesoria na zamówienie
No Risk, No Fun :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”