Kx 125 02r. Przedni amor
-
Autor tematuKaspa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 13 wrz 2009, 22:20
- Motocykl: Kawasaki Kx 125 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kx 125 02r. Przedni amor
Witam. Ostatnio zrobiłem sobie badanie skoku przedniego zawieszenia w taki sposób jak opisali na stronce motox. Starałem się jak najbardziej wykorzystać ten amortyzator ale wyszło mi tylko 14cm skoku. Śróbke do regulacji wykręciłem na maxa więc bardziej już nie zmiękcze. Wiem że przyczyną tego może być zbyt duża ilość oleju i tutaj pytanie :czy w warunkach domowych łatwo taki olej spuścić? Trzeba mieć jakąś strzykawke z wężykiem czy jak to wygląda bo domyślam się że trzeba odkręcić te duże nakrętki u góry lagów.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kx 125 02r. Przedni amor
Sróbke czy sróbki?bo masz dwie regulacje.A tak pozatym czy robiłeś to na sucho,czy jechałeś motocyklem po terenie,na którym zazwyczaj jeździsz.Nie napisałeś też czy odpowietrzałeś lagi.Rozpisz się bardziej bo jestem
-
Autor tematuKaspa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 13 wrz 2009, 22:20
- Motocykl: Kawasaki Kx 125 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kx 125 02r. Przedni amor
Oczywiście że sprawdzałem to po terenie . Regulowałem śróbką górną czyli dobicie dolnej nie ruszałem bo odbicie mam chyba dobre więc nie wiem czy coś da kombinowanie z tym? Nie nie odpowietrzałem lagów jak to zrobić i jak wylać olej?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kx 125 02r. Przedni amor
odpowietrzanie to podstawa po lub przed treningiem.jest to śróbka koło regulacji u góry na oringu.Odkręcamy ją delikatnie do czasu,jak usłyszymy,ze syczy powietrze.jak całe zejdzie to zakręcamy.Całą tą operacje oczywiscie czynimy podczas gdy siedzimy na motocyklu,czyli z obciążeniem swego ciała.
Nie wiem jak w twojej "kawie"jest regulacja,bo może byc odwrotnie.Pobaw się też dolną regulacją,albo kogoś popytaj,lub zajrzyj do serwisówki.
A tak ogólnie to zimą olej jest gęstniejszy i możesz miec problemy z dokładną regulacją.
Nie wiem jak w twojej "kawie"jest regulacja,bo może byc odwrotnie.Pobaw się też dolną regulacją,albo kogoś popytaj,lub zajrzyj do serwisówki.
A tak ogólnie to zimą olej jest gęstniejszy i możesz miec problemy z dokładną regulacją.