Ohlins GOLD-regeneracja??

Pytania dotyczące serwisowania zawieszenia
Autor tematu
spartan
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Ohlins GOLD-regeneracja??

Post autor: spartan » śr, 2 lut 2011, 00:12

Witam!!

Czy ktoś sam regenerował amortyzator Ohlinsa??
Jakoś mi się nie widzi płacić 350zl za regenerację w firmie specjalizującej sie tym, dla tego potrzebne mi info od kogoś kto sam to robił,czy da się to zrobić w przeciętnym garażu,jakie trudności itd.

Kolejny problem to uszczelniacze których zestawów jakoś nie znalazłem na necie:/
HUSABERG 4 STROKE FORCE

Matafix383
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: wt, 29 cze 2010, 20:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice --Kielc
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ohlins GOLD-regeneracja??

Post autor: Matafix383 » sob, 5 lut 2011, 22:55

Wszystko się da zrobić :-) ale nie jest to takie łatwe i naprawdę niewiele niewykwalifikowanych osób w Polsce jest w stanie wykonać coś takiego bez odpowiedniego zaplecza i doświadczenia . Według mnie branie się ze coś takiego jest nie opłacalne jeśli oczywiście się uda to wykonać :-) . Zestaw naprawczy kosztuje ponad 300 zł jeśli oczywiście znajdziesz :-) ( no chyba że ten amor jest fabryczny w twoim moto ) dołóż przesyłkę no i babranie się w tym czyli wymiana gazu i olej . Wyjdzie ci coś koło 400 ( jeśli wyjdzie oczywiście ;-) ) . Do tego nie masz na to żadnej gwarancji i jak coś się posypie to kicha . Reasumując daj to do roboty lepiej fachowcom i miej z głowy .

A jeśli chcesz wiedzieć więcej o regeneracji tylnich shocków to tu masz temat . viewtopic.php?f=3&t=1251
Pozdro !!!

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ohlins GOLD-regeneracja??

Post autor: BartekJ » ndz, 6 lut 2011, 22:28

Cześć.

O zestaw naprawczy pytaj w firmie PTM, która jest przedstawicielem OHLINSA w Polsce.

Te 300 czy 400 zł płacisz nie tylko za rozebranie i złożenie. Także za wiedzę o tym, co w amorze jest OK, a co się nadaje do wymiany. Bo regeneracja to nie tylko uszczelniacze i ew. ślizgi wewnątrz. Równie istotny jest wygląd np. płytek (blaszek) w zestawie tłumiącym.

Chociaż, jak znam siebie, mając ten amorek, sam bym go rozbebeszył z czystej ciekawości :D.
Oczywiście wcześniej zaopatrując się w serwisówkę do niego :).

W przeciętnym garażu nie napełnisz go właściwie gazem. Pomijając np to, że nie wiem, czy w ogóle masz zawór do napełnienia - nie każdy amortyzator ma, czasem trzeba wstawiać.

Generalnie, zanim zaczniesz samodzielnie dłubać, poszukaj jakichś danych serwisowych.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”