Pierścienie uszczelniające (Simmerring)
-
Autor tematuspinaczev
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 30 lis 2008, 22:54
- Motocykl: GG Honda
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Pierścienie uszczelniające (Simmerring)
Wymieniając łożyska wahacza i łącznika zastanawiałem się jak zamontować pierścienie uszczelniające. Wg literatury rys. 13.11. Jakie są wasze opinie?
Wiecie czy jest w Polsce dystrybutorem pierścieni uszczelniających clark seals (wchodzących w skład zestawów naprawczych All Balls)?
Może znacie firmę produkującą zamienniki?
Wiecie czy jest w Polsce dystrybutorem pierścieni uszczelniających clark seals (wchodzących w skład zestawów naprawczych All Balls)?
Może znacie firmę produkującą zamienniki?
- Załączniki
-
- "Rysunek Techniczny jako Zapis Konstrukcji" Igor Rydzanicz
- pierścień uszczelniający.JPG (89.61 KiB) Przejrzano 6655 razy
- "Rysunek Techniczny jako Zapis Konstrukcji" Igor Rydzanicz
- pierścień uszczelniający.JPG (89.61 KiB) Przejrzano 6655 razy
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: pn, 8 wrz 2008, 10:50
- Motocykl: YZ 125 T1
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: spytkowice k. rabki
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pierścienie uszczelniające (Simmerring)
Chłopie po prostu idź do sklepu technicznego i jeśli tylko dostaniesz simmeringi o wymiarach które potrzebujesz to zakładaj śmiało, nie zastanawiaj się nad jakąś firmą, gdyby to był uszczelniacz np wału to mógł byś się zastanawiać a tak to nie ma co. Co do montowania to wbijaj je tak jak pokazuje pierwszy sposób, dlatego że:
-mała warga gumowa będzie zabezpieczać przed brudem
-druga uniemożliwi wypłynięcie smaru (czyli tak jak tam piszą)
-mała warga gumowa będzie zabezpieczać przed brudem
-druga uniemożliwi wypłynięcie smaru (czyli tak jak tam piszą)
Prostowanie dyfuzorów, toczenie, frezowanie...
-
Autor tematuspinaczev
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 30 lis 2008, 22:54
- Motocykl: GG Honda
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pierścienie uszczelniające (Simmerring)
A nie powinno być tak, że większa warga chroni przed zanieczyszczeniami, a mała przed wyciekiem smaru?
Jakby były w każdym sklepie technicznym, to bym nie pytał.
Wie ktoś jak montują fabrycznie?
Jakby były w każdym sklepie technicznym, to bym nie pytał.
Wie ktoś jak montują fabrycznie?
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pierścienie uszczelniające (Simmerring)
Montują napisem na zewnątrz (sprężynką do wew.), czyli standardowo. Simmeringi są łatwo dostępne ogólnie, ale bardziej liczy się ich cena. Byłem ostatnio kupowac - dostałem połowe tego co chcialem, a tylko dlatego, że jedne z tych uszczelniaczy kosztowały 70zł/szt....
A jeszcze co do ułożenia - smaru tam nie ma pod ciśnieniem, a poza tym on jest gęsty. W końcu to smar a nie olej, więc nie ma się co martwic o wycieki i zakladac tak jak pisze kolega wyżej.
A jeszcze co do ułożenia - smaru tam nie ma pod ciśnieniem, a poza tym on jest gęsty. W końcu to smar a nie olej, więc nie ma się co martwic o wycieki i zakladac tak jak pisze kolega wyżej.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250