wybebeszenie dyfuzora

Pytaj o wszystko co zwiazane z układem wydechowym
Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » pn, 24 wrz 2007, 19:51

no moze z tymi 5 konmi to przesadziłem ale znowu 05 to bym nawed nieboczuł. teraz duzo lepiej idzie. Jak na niego siadłem to az mnie prawie zdarło :) bo neitrzymałem sie mocno bo myslałem ze az tak nie bedzie.
CHodzi mi o te dziurki co po spawaniu zostały na szwach bo jest ich troszke.

A rs'ki maja te 34 konie a silnik jest ten sam co w etx. tyle ze nei ma zaworu przez co etx nie ma muła na niskich. A gdyby zablokowany miał 12 koni rg bym minął go. Miałem rg to ono ma 11 koni a gdy przesiadłem si ena etx-a to róznica była duza


acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » pn, 24 wrz 2007, 20:55

Dobry jesteś ja bym sie na to nie zdobył w swoim ktmie
Wiesz co Ci powiem , dzieki takim ludziom jak Ty świat idzie do przodu .
Metody prób i błędów są najskuteczniejsze
Pozdro

Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » wt, 25 wrz 2007, 10:15

w etxie to jeszcze chyba nikt nie robił tego. Nie miałem zadnych schematów i zdjec. wszystko sam robiłem i sa drobne wady ale jak na pierwszy raz to poszło całkiem dobrze. POlecam kazdemu 2t ten zabieg :) W najblizszym czasie napisze artykuł z całym wybebeszaniem


kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 25 wrz 2007, 17:14

Bez przesady.

W endurkach trzeba poprostu usunąć fabryczną blokade w dyfuzorze (lejki itp) :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » wt, 25 wrz 2007, 18:07

sory ze nie na temat ale nie chce zakladac nowego. Jak ma byc nastawiona iglica zeb ymotor malo palił? Ta blaszka ma byc wczepiona na samej górze czy dole ?


kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 25 wrz 2007, 19:09

motocykl nie będzie mniej palić , zubożysz mieszanke i bedzie lipa.

Blaszka do góry -> iglica w dół (tak na logike :wink: )
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » czw, 27 wrz 2007, 19:10

jak zmniejszysz ilośc paliwa obniżając skrajnie iglice (czyli blaszka na samą góre) to silnik bedize dostawał za dużo powietrza i motor moze sie przegrzewać i będą Ci sie niszczyły swiece od zbyt wysokiej temperatury. z koleji jak zmniejszysz ilośc powietrza tak by było proporcjonalnie do ilości paliwa to motor poprostu bedize za słaby bo bedzie dostawał za mało paliwa i powietrza.

Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » czw, 27 wrz 2007, 20:32

mam w chwili obecnej nastawione na samej górze. I czy to moze byc przyczyną ze motor wolno schodzi z obrotów?


GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » czw, 27 wrz 2007, 21:36

tak to jest przyczyna :)
pradopodobnie lepiej też wkręca sie na obroty. Większa ilość powietrza oznacza nienaturalnie wyzsze obroty i wolne spadanie z obrotów.

Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » pt, 28 wrz 2007, 08:56

Ok :) Wiec tak . Mam 4 pozycja na iglicy ! Na którą mam wczepic zeby motor sie lepiej poczół :)


jankiel
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
Motocykl: aReMZi tufifti K8
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jankiel » pt, 28 wrz 2007, 13:09

lukaszrg pisze:Ok :) Wiec tak . Mam 4 pozycja na iglicy ! Na którą mam wczepic zeby motor sie lepiej poczół :)
A "widział ty" tu gdzieś wróżkę?? Opuść o 1 pozycje wyreguluj ilość powietrza do tego ustawienia iglicy i sprawdz czy ok. jeśli dalej do d..y to kombinuj dalej nikt ci nie powie na której pozycji masz to ustawić dokładnie bo to kwestia indywidualna sprzęta nie ma powiedziane, że ma być na drugim czy coś w tym stylu ;)

Pozdrawiam

Autor tematu
lukaszrg
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszrg » czw, 4 paź 2007, 19:10

Chciałem odkrecic tłumik i gdy go wyciagnołem to sie rozleciał. Cała koncówka była pordzewiała i było dużo ubytków. I w srodku jest duzo waty. I czy jak bym wywalił tą wate to by tez sie poleprzyły osiagi ?? Czy bardzo głosno by motor chodził ??

A jesli chodzi o ta iglice to przestawiłem i gorzej chodził ale spowtotem zrobiłem tak jak było


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”