wybebeszenie dyfuzora
-
Autor tematulukaszrg
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
- Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no moze z tymi 5 konmi to przesadziłem ale znowu 05 to bym nawed nieboczuł. teraz duzo lepiej idzie. Jak na niego siadłem to az mnie prawie zdarło bo neitrzymałem sie mocno bo myslałem ze az tak nie bedzie.
CHodzi mi o te dziurki co po spawaniu zostały na szwach bo jest ich troszke.
A rs'ki maja te 34 konie a silnik jest ten sam co w etx. tyle ze nei ma zaworu przez co etx nie ma muła na niskich. A gdyby zablokowany miał 12 koni rg bym minął go. Miałem rg to ono ma 11 koni a gdy przesiadłem si ena etx-a to róznica była duza
CHodzi mi o te dziurki co po spawaniu zostały na szwach bo jest ich troszke.
A rs'ki maja te 34 konie a silnik jest ten sam co w etx. tyle ze nei ma zaworu przez co etx nie ma muła na niskich. A gdyby zablokowany miał 12 koni rg bym minął go. Miałem rg to ono ma 11 koni a gdy przesiadłem si ena etx-a to róznica była duza
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
- Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jak zmniejszysz ilośc paliwa obniżając skrajnie iglice (czyli blaszka na samą góre) to silnik bedize dostawał za dużo powietrza i motor moze sie przegrzewać i będą Ci sie niszczyły swiece od zbyt wysokiej temperatury. z koleji jak zmniejszysz ilośc powietrza tak by było proporcjonalnie do ilości paliwa to motor poprostu bedize za słaby bo bedzie dostawał za mało paliwa i powietrza.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A "widział ty" tu gdzieś wróżkę?? Opuść o 1 pozycje wyreguluj ilość powietrza do tego ustawienia iglicy i sprawdz czy ok. jeśli dalej do d..y to kombinuj dalej nikt ci nie powie na której pozycji masz to ustawić dokładnie bo to kwestia indywidualna sprzęta nie ma powiedziane, że ma być na drugim czy coś w tym stylulukaszrg pisze:Ok Wiec tak . Mam 4 pozycja na iglicy ! Na którą mam wczepic zeby motor sie lepiej poczół
Pozdrawiam
-
Autor tematulukaszrg
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
- Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Chciałem odkrecic tłumik i gdy go wyciagnołem to sie rozleciał. Cała koncówka była pordzewiała i było dużo ubytków. I w srodku jest duzo waty. I czy jak bym wywalił tą wate to by tez sie poleprzyły osiagi ?? Czy bardzo głosno by motor chodził ??
A jesli chodzi o ta iglice to przestawiłem i gorzej chodził ale spowtotem zrobiłem tak jak było
A jesli chodzi o ta iglice to przestawiłem i gorzej chodził ale spowtotem zrobiłem tak jak było