Strona 2 z 3

: sob, 10 gru 2005, 19:30
autor: maverick
Powiem Ci tak.
Zamontuj nowy pakiet waty (takiej do czteropaka ja uzywam takiej luzem bo mozna zamówic pakiet z kocem) i zobaczysz juz róznice w jezdzie.
Dysze trzeba dobrac jak zmienisz na przelot ale po co, naucz sie na tym co masz a jak stwierdzisz ze juz na max krecisz maszyne to kombinuj i inwestuj.

: sob, 10 gru 2005, 21:20
autor: Isbi
Dzieki bede kombinowal ale ja mam przelot ten sportowy i nie musze montowac wiekszych dysz? bawilem sie z tym tlumikiem wsadzilem taka wate jak do kominka szklana ale nadal glosny jak byl to zmienilem spowrotem na seryjny straszny bas jest moze za duza srednica tlumika? bo wyglada jak od 450 ale koles od ktorego kupowalem mowil ze on na tym jezdzil ma jakas roznice tlumik od 450 a od 250??

: ndz, 11 gru 2005, 08:46
autor: maverick
wiesz nie jestem ekspertem ale roznice w tlumikach beda (roznica w poj, roznice w zakres obrotow itp)
choc na oko jak byla umnie 250 WR to wydech byl duzy, wielkosciowo podobny do 450

: czw, 23 lut 2006, 21:32
autor: Isbi
Witam ponownie w temacie :D Znalazlem cos takiego http://www.thumperfaq.com/not_free_exhaust.htm
myslicie ze jakbym takie cos dorobil u jakiegos speca i wsadzil w tlumik przelotowy to by cichszy byl ?? nic by sie nie stalo?? bo oryginalny mnie denerwuje , brzydki jest i ma do bani odglos po za tym jest 3 razy ciezszy od tego przelotowego jak myslicie ?? prosze o komentarze!! :wink:

: śr, 29 mar 2006, 18:33
autor: Isbi
Czy jest ktos kto mi moze odpowiedziec na to pytanie??????????? wiosna jush jest i mam zamar sobie takie cos zrobic tylko nie wiem czy to jest bezpieczmne dla silnika?????????????????????? nie ma tu zadnego speca mechanika ??

: śr, 29 mar 2006, 19:25
autor: BaRy
No napewno coś to da.
Jakiekolwiek ograniczenie swobodnego przelotu spalin powinno wyciszyć/zmienić dźwięk.
Poza wymianą tej waty dał bym też siatkę metalową i zależnie od jej gęstości ogranicza się przepływ spalin no i dźwięk.
Ale tych rurek kanalizacyjnych bym już nie dawał. :wink:

Na zawodach przed badaniem technicznym zawodnicy pakują w wydech szmaty i różne inne rzeczy np. taka szczotka do mycia butelek.

Jeśli pod ten przerobiony wydech wyregulujesz gaźnik to z silnikiem nie powinno się nic stać.

: śr, 29 mar 2006, 20:03
autor: BartekJ
Można tez wsadzić taką rurkę w wydech, jak w podanym powyżej linku, ale nie pełną, tylko nawierconą dookoła. Nieco wyciszy, a nie zdławi tak bardzo.

: śr, 29 mar 2006, 20:17
autor: Isbi
no chyba tak zrobie z ta rurka.. tylko musze jechac do tokarza, a w gaznik wsadze dysze od yz od przlotu bo mam takie, a jak bedzie go mulilo to wsadze te oryginalne

: sob, 10 lut 2007, 16:35
autor: Isbi
Odkopuje stary temat !!!! Zrobilem patent z tulejka i zwezilem przelot z ok 40 mm na ok 10mm i chodzi cichudko ale boje sie ze moze sie motor grzac?? niech sie wypowie jakis spec :wink:

: sob, 10 lut 2007, 21:01
autor: weteran
Nigdy takich rzeczy nie próbowałem, ale myślę, że przez to co zrobiłeś na pewno zmieniła się charakterystyka silnika (będzie słabszy). Bardziej grzać nie powinien się. Mnie kiedyś na zawodach zapchał się tłumik (złamała się rurka ta w środku) ale silnik bardziej się nie grzał tylko motor osłabł.

tłumik

: śr, 20 cze 2007, 20:36
autor: acid
a u mnie w sxie siedzi acerbis plastikowy :D i bardzo cichutko pierdzi mimo że brak w nim waty

: śr, 20 cze 2007, 20:58
autor: SEBOOL
Ja w każdym razie już taki widziałem na allegro.
pozdr.