akumulator - zamiennik o większym prądzie rozruchowym
-
Autor tematuMarcel111
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
akumulator - zamiennik o większym prądzie rozruchowym
W EXC 520 mam akumulator Varty YTX5L-BS o pojemności 4 Ah i mocy rozruchowej 30 A
Moto jak rozgrzane odpala ładnie, ale jak jest chłodniej to przy pierwszym odpaleniu aku wyraźnie nie daje rady.
Czy można bez szkody dla elektryki i rozrusznika wsadzić aku o prądzie rozruchu 70 A ?
znalazłem firmy Yuasa, ma takie same rozmiary:
http://www.sklepcentra.pl/sklep/akumula ... p-145.html
Czy jest sens płacić za żelowy czy wystarczy że ma włókna szklane:
"AGM ( Absorbed Glass Matt ). Cały elektrolit wchłonięty jest w separatorach z włókna szklanego, które znajdują się między płytami akumulatora co pozwala na pracę akumulatora w dowolnej pozycji."
Moto jak rozgrzane odpala ładnie, ale jak jest chłodniej to przy pierwszym odpaleniu aku wyraźnie nie daje rady.
Czy można bez szkody dla elektryki i rozrusznika wsadzić aku o prądzie rozruchu 70 A ?
znalazłem firmy Yuasa, ma takie same rozmiary:
http://www.sklepcentra.pl/sklep/akumula ... p-145.html
Czy jest sens płacić za żelowy czy wystarczy że ma włókna szklane:
"AGM ( Absorbed Glass Matt ). Cały elektrolit wchłonięty jest w separatorach z włókna szklanego, które znajdują się między płytami akumulatora co pozwala na pracę akumulatora w dowolnej pozycji."
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125