Świeca zapłonowa w CRF 450R 2003r.
-
Autor tematuzielorz
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Świeca zapłonowa w CRF 450R 2003r.
Cześć
Koledze na treningu padła świeca irydowa, wkrecił zwykła samochodową CHAMPION - starą. Czy coś może się stać od jeżdżenia na takiej świecy ? Zaznaczam, że moto odpaliło bez problemu za pierwszym kopnięciem, nie przerywało, nie gasło - chodziło świetnie.
Pozdro
Koledze na treningu padła świeca irydowa, wkrecił zwykła samochodową CHAMPION - starą. Czy coś może się stać od jeżdżenia na takiej świecy ? Zaznaczam, że moto odpaliło bez problemu za pierwszym kopnięciem, nie przerywało, nie gasło - chodziło świetnie.
Pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Samochodowa świeca jest z typów "gorących"-ciepłota w okolicach 5-6.
CRF ma świecę o ciepłocie 8-czyli jest ryzyko (w najlepszym wypadku) wypalenia świecy, w najgorszym wypadku można zrobić dziurkę w tłoku.
Wiele zależy od tego jak CRF ma odkręcany gaz-jak spokojnie jeździ, to przy tych temperaturach może się nic nie stać, teraz jest czas na raczej ciut cieplejsze świece.
Przy minus 10 st.C do LC4 zamiast świecy 8, dawałem 6-w takich warunkach to było optimum.
CRF ma świecę o ciepłocie 8-czyli jest ryzyko (w najlepszym wypadku) wypalenia świecy, w najgorszym wypadku można zrobić dziurkę w tłoku.
Wiele zależy od tego jak CRF ma odkręcany gaz-jak spokojnie jeździ, to przy tych temperaturach może się nic nie stać, teraz jest czas na raczej ciut cieplejsze świece.
Przy minus 10 st.C do LC4 zamiast świecy 8, dawałem 6-w takich warunkach to było optimum.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.