Suzuki Rm 125 Opornśc Cewki zapłonowej. Kupię stator do Suzu
-
Autor tematukaro33
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: śr, 22 wrz 2010, 19:32
- Motocykl: Yamaha yz 426 f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki Rm 125 Opornśc Cewki zapłonowej. Kupię stator do Suzu
Witam!
Niedawno kupiłem Suzuki Rm 125 z rocznika 1998 i mam taki problem. Gdy ją kupiłem był problem z iskrą ale okazało się że to tylko były źle podłączone przewody. Wtedy oporność cewki wynosiła 80 omów. No i tak sobie jeździłem na mojej Suzi ale jakoś mi brakowało tego kopa, po prostu nie kręciła takich wysokich obrotów jak powinna. Suzuki zawsze łapała za kopa, a później zaczęły się problemy, łapała tylko na pych. Ale wczoraj sobie jeżdżę i ot tak nagle dostała podwójnego kopa, była o wiele mocniejsza niż przed tem, ale nadal były problemy z zapaleniem. Gdy już wracałem do domu, zaczęła mi gasnąc i dławic się na wysokich obrotach i nagle puch i zgasła i nie chce zapalić. Przed chwilą mierzyłem cewkę i ma już tylko oporność 40 omów, iskra jest ale jakaś słaba a cewka zmieniła swój kolor na ciemny.... I mam takie pytanie czy ktoś z was wie jaka powinna być oporność cewki zapłonowe, tej na statorze?? I jeszcze co mogło być przyczyną że Suzi dostała nagle takiego kopa?? I czy może ktoś z was ma jakiś stator dobry do sprzedania??
Proszę pomóżcie
Niedawno kupiłem Suzuki Rm 125 z rocznika 1998 i mam taki problem. Gdy ją kupiłem był problem z iskrą ale okazało się że to tylko były źle podłączone przewody. Wtedy oporność cewki wynosiła 80 omów. No i tak sobie jeździłem na mojej Suzi ale jakoś mi brakowało tego kopa, po prostu nie kręciła takich wysokich obrotów jak powinna. Suzuki zawsze łapała za kopa, a później zaczęły się problemy, łapała tylko na pych. Ale wczoraj sobie jeżdżę i ot tak nagle dostała podwójnego kopa, była o wiele mocniejsza niż przed tem, ale nadal były problemy z zapaleniem. Gdy już wracałem do domu, zaczęła mi gasnąc i dławic się na wysokich obrotach i nagle puch i zgasła i nie chce zapalić. Przed chwilą mierzyłem cewkę i ma już tylko oporność 40 omów, iskra jest ale jakaś słaba a cewka zmieniła swój kolor na ciemny.... I mam takie pytanie czy ktoś z was wie jaka powinna być oporność cewki zapłonowe, tej na statorze?? I jeszcze co mogło być przyczyną że Suzi dostała nagle takiego kopa?? I czy może ktoś z was ma jakiś stator dobry do sprzedania??
Proszę pomóżcie