Suzuki RM 250 zapłon...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Masz rysunek więc o co chodzi,zapłon ci wyśle tak jak ustalaliśmy na gg, ja powtórzyłem słowa mechanika a on sam nie jest elektrykiem tylko był przy moto jak elektryk grzebał i podał stwierdzenie.Wiadomo jak jest mówiąc coś dowiadując się od osób 3-cich mogła zajść pomyłka.Moto mam 60kilometrów od siebie więc nie mam jak tego dokładnie sprawdzić. EDIT:może ma ktoś manuala pod jego rocznik moto,może tam coś będzie napisane jakie napięcie itp powinno być.
Ostatnio zmieniony wt, 26 sty 2010, 21:24 przez ja23, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Rysunek jest od autora tematu i tu ok., ale potrzebny jest taki rysunek jeszcze od ciebie, mówiąc najprościej.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Ja rysunku żadnego nie posiadam,napięcie jakie wychodzi z mojego zapłonu już we wcześniejszy postach napisałem,więcej informacji nie posiadam...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Nie wiem jak to muszę napisać żeby to było zrozumiałe
Naprawdę do niczego nie jest tu potrzebna informacja o napięciu, tylko o rezystancji, czyli oporności, czyli ile omów...
Naprawdę do niczego nie jest tu potrzebna informacja o napięciu, tylko o rezystancji, czyli oporności, czyli ile omów...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Znam tylko napięcie o żadnych omach i rezystancjach nikt mi nic nie mówił. Jak będę miał już sprawne moto to ewentualnie wszystko dokładnie od nowa zmierzę napięcie omy itp. W tym momencie takich informacji nie posiadam więc nie podam.Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
A w jaki sposób zmierzone zostało to napięcie? Na jakich obrotach silnik pracował?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
Za niskie napięcie na pracujący silnik, pomiar najpewniej był robiony w ten sposób że jedna osoba kopała a druga mierzyła.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
I o to mi właśnie chodzi. Co to za pomiar napięcia jeżeli silnik nie pracuje chociaż na wolnych, w miarę stabilnych, obrotach? Do takiego pomiaru jest potrzebny miernik z funkcją zapamiętania maksymalnej chwilowej wartości ( a nie każdy miernik to ma - raczej funkcja w zaawansowanych miernikach), ew. pomiar napięcia za pomocą oscyloskopu. Poza tym jedno kopnięcie jest słabsze, inne mocniejsze, więc taki pomiar jest dość wątpliwy.
Dlatego potrzebna jest rezystancja cewek. Bo jest wartością stałą, pod warunkiem jeszcze, że pomiar jest dokonany na wyjętym tworniku. Obecność pola magnetycznego wirnika może wprowadzić błąd w pomiarze.
Dlatego potrzebna jest rezystancja cewek. Bo jest wartością stałą, pod warunkiem jeszcze, że pomiar jest dokonany na wyjętym tworniku. Obecność pola magnetycznego wirnika może wprowadzić błąd w pomiarze.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
i to jest raczej wiarygodny pomiar,ale nie zawsze.zależy co mierzymy i czym.kiedyś przewinołem cewke która miała kilka tyś.uzwojeń(bardzo cienkie druty) i mój miernik nie pokazywał żadnej rezystancji :rolleyes: ,byłem pewien,że zpierdzielili robote .ale jak założyłem tą cewke(to ku mojemu zdziwieniu)było wszystko w porządku miał iskre i fura hulała.BartekJ pisze: Dlatego potrzebna jest rezystancja cewek.
może jeżeli nie masz ani kszty pojęcia na temat elektryki,to oddaj to fachowcom
-
Autor tematuWFM-SHL-WSK
- Mistrz prostej
- Posty: 130
- Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
- Motocykl: CR 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław !!!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 zapłon...
A od 125 będzie dobry ten stator?
Czy to są inne parametry?
czy to nie będzie działało w 250?
Czy to są inne parametry?
czy to nie będzie działało w 250?
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !
---------------->
---------------->