KX 250 2004 - dzwignia zaworu wydechowego
-
Autor tematubelzeboob
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 5 maja 2008, 16:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KX 250 2004 - dzwignia zaworu wydechowego
Witam,
Spójrzcie na zdjęcie i powiedzcie czy ta dzwignia wychodzaca z silnika po prawej stronie i uruchamiajaca zawor wydechowy porusza się przy pracy na biegu jałowym czy tylko w czasie jazdy na biegu. Moje moto odpala i chodzi na wolnych ładnie i równo, ale nie wkręca sie na obroty. Podejrzewam ze to zawór wydechowy, jakies sugestie.
Spójrzcie na zdjęcie i powiedzcie czy ta dzwignia wychodzaca z silnika po prawej stronie i uruchamiajaca zawor wydechowy porusza się przy pracy na biegu jałowym czy tylko w czasie jazdy na biegu. Moje moto odpala i chodzi na wolnych ładnie i równo, ale nie wkręca sie na obroty. Podejrzewam ze to zawór wydechowy, jakies sugestie.
- Załączniki
-
- dzwignia KIPS.JPG (14.47 KiB) Przejrzano 4561 razy
- dzwignia KIPS.JPG (14.47 KiB) Przejrzano 4561 razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 7 cze 2008, 12:44
- Motocykl: yzf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KX 250 2004 - dzwignia zaworu wydechowego
ten zawor zaczyna sie otwierac jak sie zwiekszaja obroty, nie ma znaczenia czy na biegu czy nie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 263
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KX 250 2004 - dzwignia zaworu wydechowego
Ta dźwignia powinna pracować, ale tylko na wyższych obrotach silnika. Na niskich obrotach biegu jałowego ona nie działa.
-
Autor tematubelzeboob
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 5 maja 2008, 16:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KX 250 2004 - dzwignia zaworu wydechowego
Dziękuje za odpowiedzi, sprawdziłem, dzwignia faktycznie otwiera zawór przy dość wysokich obrotach, jednakze moto nie wkręca sie płynnie, jest jakby przymulone. Czyli zostaje jedynie gaznik albo zapłon. Przypomniało mi sie równiez ze podczas czyszczenia gaznika zdemontowalem czujnik polozenia przepustnicy, który jak sie potem okazało ma równiez opcje regulacji, Czy ktos z was wie jak sprawdzic czy czujnik jest w poprawnej pozycji? Czy on moze byc przyczyną złego wkręcania sie moto na obroty?