Kawasaki KX 250 (chyba 1988r.) - uszczelniacz-zębatka
-
Autor tematukeny150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
- Motocykl: KTM 520 EXC 01'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KX 250 (chyba 1988r.) - uszczelniacz-zębatka
9Czy ktoś z Was może wymieniał uszczelniacz przy zębatce w silniku (ten pod zębatką napędową małą). Czy można ten uszczelniacz "wydłubać " na zewnątrz (po ściągnięciu oczywiście zębatki) i "wbić" nowy? Czy niestety trzeba rozpoławiac silnik??? KX 250 z 1990r. (chyba ). A moze macie wiedze na temat rozmiaru tego uszczelniacza? Z góry dzieks za odpowiedzi.
Dopisz rok motocykla i problem w tytule tematu!!
Pozdrawiam zielorz
Dopisz rok motocykla i problem w tytule tematu!!
Pozdrawiam zielorz
Ostatnio zmieniony sob, 7 lut 2009, 22:11 przez keny150, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 89
- Rejestracja: sob, 10 maja 2008, 13:05
- Motocykl: kx 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kęty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 250
W moim ( 97r. ) normalnie sie go wyciągało od zewnątrz, u Ciebie powinno być tak samo. Co do rozmiaru to jak już go wyciągniesz to weź ze sobą i w sklepie zmierzą i dopasuja odpowiedni
-
Autor tematukeny150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
- Motocykl: KTM 520 EXC 01'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 250
Niestety zmasakrowałem uszczelniacz na maxa. Wymiar otworu w obudowie silnika 40mm, wewnętrzna 30mm (ale na wałek zdawczy nachodzi taka tulej ,która niestety ma już wyrobiony rowek od uszczelniacza-na 1mm) , szerokość wychodzi około 7mm. Pozatym jest tam jeszcze taki oring. Zastanawiam się czy delikatnie nie przetoczyć tej tuleji i nie kupić uszczelniacza o średnicy wewnętrznej np.28mm. Oczywiście pod warunkiem istnienia takiego uszczelniacza czyli 28x40x7?