yz250f 2003.Problem z obrotami, może cos z gaźnikiem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kyio
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 05:56
Motocykl: honda cr125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

yz250f 2003.Problem z obrotami, może cos z gaźnikiem

Post autor: Kyio » sob, 31 sty 2009, 13:43

Witam. Jestem świeżym posiadaczem yamahy yz 250 f z 2003 roku. Na samym początku mam już problem , a mianowicie problem z obrotami silnika. Sprawa wygląda tak : odpalam silnik, obroty są w normie, niskie, lecz jak dodam gazu i puszcze to obroty nie spadają do końca. Tak samo jest w terenie, jadę i gdy puszcze gaz nie ma hamowania silnikiem, gdyż motor ma cały czas zbyt duże obroty. Rolgaz przeczyściłem, nasmarowałem i nic nie pomogło. Sądzę że to coś właśnie z gaźnikiem, lecz nie wiem, gdyż jestem zielony w tych tematach.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: yz250f 2003.Problem z obrotami, może cos z gaźnikiem

Post autor: zielorz » ndz, 1 lut 2009, 11:11

Rozbierz, wyczyść gaźnik, smarem teflonowym spsikaj przepustnicę, rolki (jak odkręcisz dwa imbusy z góry i zdejmiesz tą pokrywkę) i powinno być dobrze ;) Ewentualnie doreguluj śrubą od regulacji składu mieszanki (pod komorą pływakową)

Pozdro

tomek426jg
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 21 lis 2007, 20:26
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: yz250f 2003.Problem z obrotami, może cos z gaźnikiem

Post autor: tomek426jg » ndz, 1 lut 2009, 19:20

takie obroty mogą byc spowodowane zimnym powietrzem jeżeli jeździsz teraz czyli zima to należny przeregulowac gaznik

Autor tematu
Kyio
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 05:56
Motocykl: honda cr125
Styl jazdy: Motocross