Regulacja gaźnika
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regulacja gaźnika
Jak wyregulować gaźnik w takim czymś :
Objawy to cięzko odpalić, bez ssania nie chce chodzić i psuje swiece tz. kupie nową wyjezdze moze z 30min i iskry juz nie ma .
Prosze o Pomoc
Objawy to cięzko odpalić, bez ssania nie chce chodzić i psuje swiece tz. kupie nową wyjezdze moze z 30min i iskry juz nie ma .
Prosze o Pomoc
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Tak jak w każdym sprzęcie, czyli ustawiasz iglice na środkowe położenie i szukasz momentu przy regulacji śrubką paliwo/powietrze, w którym moto będzie miało najwyższe obroty i będzie się dobrze wkręcać. Wtedy obroty regulujesz srubką od wolnych obrotów. Pamiętaj, że regulacje przeprowadza się na ciepłym silniku.
PS. Ostatnio pisałeś że nie masz filtra czy coś. To może być przyczyna.
PS. Ostatnio pisałeś że nie masz filtra czy coś. To może być przyczyna.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: śr, 17 wrz 2008, 18:31
- Motocykl: KTM
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolnyślask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Ta pod katem to sruba do regulacji skladu mieszanki paliwowo-powietrznej, ta prostopadła do przepustnicy do sruba od wolnych obrotów.
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Regulowałem dzisiaj gaznik. Lecz iglicy nie przestawiałem i teraz jak dogazuje to idzie ognień z tłumnika. Czego to wina ?? Iglicy??
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: śr, 21 sty 2009, 21:24
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tor
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Nie wiem czy dobrze myśle ale jak idzie ogień z tłumika to jest albo za bogata mieszanka albo przestawiony zapłon
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: pt, 5 paź 2007, 19:32
- Motocykl: kilka
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sanok/ Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Ja bym stawiał na zapłon- prawdopodobnie masz źle wyregulowany ale jak to zrobić w tym maleństwie nie mam zielonego pojęcia
Re: Regulacja gaźnika
Jest to wina niespalonego paliwa które spala się dopiero w układzie wydechowym. Czyli więcej powietrza raczej.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Próbuj ją wykręcać co 0,5 obrotu i zobacz jakie będą efekty.tomix000 pisze:Czyli sróbke powietrze-paliwo dokręcić czy odkręcic? Czy iglice?
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika
Iglica była ustawiona na środku i przestawiałem o jedno wyżej i niżej i jak przestawiłem niżej to wcale nie chciał wchodzic na obroty a jak wyzej to nie odpalał.
Więc jest na środku. Ale teraz znowu jak odpalam na ssaniu i wyłączam ssanie to tak jakby sprzeli i zgasnie A pózniej to juz nawet na ssaniu zapalił i zaraz zgasł
Co mam robić ?
Prosze o Pomoc
Więc jest na środku. Ale teraz znowu jak odpalam na ssaniu i wyłączam ssanie to tak jakby sprzeli i zgasnie A pózniej to juz nawet na ssaniu zapalił i zaraz zgasł
Co mam robić ?
Prosze o Pomoc
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."