stalowe zawory do 4t?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 13:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: stalowe zawory do 4t?
Najpierw sprawdź luz na zaworach , jeżeli jest okey to nie musisz ich wymieniać. Zawory wymieniasz jak zaczynają się szybko rozregulowywać np. zrobiłeś regulacje a po 5mth już Ci siadły to wtedy wyjazd albo bawisz się dalej w regulowanie. Ja do mojej crf 250 zaglądam co 10 mth w zawory. W hondzie najszybciej siadają zawory ssące ( zwłaszcza prawy w crf250 ). Jeden z pierwszych objawów jakie ma honda jak siadzie zawór ssący to nie pali na kopa , a na po pych ładnie weźmie ( u mnie zawsze się tak zaczyna)
Sprawdzaj zawory co 10-20 mth i wtedy będziesz wszystko wiedział. Duży wpływ na żywotność zaworów ma tez paliwo jakie stosujesz. Jeździłem na 100 oktanowym to mi długo nie pociągnęły ( po 8 mth już był zły luz) , po wymianie zacząłem na 95 i bez regulacji 20 mth .
Sprawdzaj zawory co 10-20 mth i wtedy będziesz wszystko wiedział. Duży wpływ na żywotność zaworów ma tez paliwo jakie stosujesz. Jeździłem na 100 oktanowym to mi długo nie pociągnęły ( po 8 mth już był zły luz) , po wymianie zacząłem na 95 i bez regulacji 20 mth .