Problem z odpaleniem rm 250
-
- Mistrz prostej
- Posty: 81
- Rejestracja: wt, 8 kwie 2008, 20:36
- Motocykl: Honda CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wisla
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Lałem tak przez 2 lata uzytkowania hondy i nic sie nie zatarło,chodzilo swietnie,nigdy nie mialem z nia problemow.Moj poprzednik tez tak lał.Wiec dla tego motoru to była idealna dawka:)
POZDRO.
POZDRO.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
ja lałem 1:50 i zatarłem sprzet, mysle ze to troche za uboga aktualnie leje 1:30 napewno dobry ,,roztwór" zrobiles, pozdro
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Witam
Na początek chciałbym się przedstawić Mam na imię Gracjan śmigam amatorsko od 12 lat obecnie mam Suzuki RM 250 z 1995roku.
Jako że moje motocykle nigdy nie widywały warsztatu postaram się coś doradzić. Moto odpalasz na kopa czy próbowałeś "na pych"? Jakiej firmy masz świece? Ja osobiście zawsze miałem wielkie problemy ze świecami NGK nie wiem dlaczego ale często mi padały lub też dawały iskrę a moto nie odpalał.. Spróbuj założyć jakąś starą sprawdzoną świece na chwile i popchnij go delikatnie na 3 lub 4 biegu bo od dłuższego kopania mogło się nazbierać sporo paliwa w komorze w ału i teraz może go zalewać na kopa.
Pozdrawiam
Na początek chciałbym się przedstawić Mam na imię Gracjan śmigam amatorsko od 12 lat obecnie mam Suzuki RM 250 z 1995roku.
Jako że moje motocykle nigdy nie widywały warsztatu postaram się coś doradzić. Moto odpalasz na kopa czy próbowałeś "na pych"? Jakiej firmy masz świece? Ja osobiście zawsze miałem wielkie problemy ze świecami NGK nie wiem dlaczego ale często mi padały lub też dawały iskrę a moto nie odpalał.. Spróbuj założyć jakąś starą sprawdzoną świece na chwile i popchnij go delikatnie na 3 lub 4 biegu bo od dłuższego kopania mogło się nazbierać sporo paliwa w komorze w ału i teraz może go zalewać na kopa.
Pozdrawiam
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Witam kupiłem świece NGK do tego modelu próbowałem na pych ale nie dałem radu jej upchnąć samemu
wcześniej miała problem że by się wkręciła na wysokie obroty wszystko sprawdziłem oprócz simeringu od strony sprzęgła
wcześniej miała problem że by się wkręciła na wysokie obroty wszystko sprawdziłem oprócz simeringu od strony sprzęgła
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Witam dzisiaj udało mi się ją odpalić na zaciąg lecz miała tylko wysokie obroty czy to mogło być spowodowane złym poziomem paliwa w gażniku czyli jest za wysoki bo przy wysokich obrotach leci paliwo przelewem
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
z kopa nie chce odpalić tylko na zaciąg i ma tylko wysokie obroty pomocy bo nie wiem co mam robić chyba zrobię kapitalny remont silnika
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Witam mam jeszcze jedno pytanko jaki jest gwint na wale od strony sprzęgła chodzi mi czy jest lewo skrętny czy prawo
suzuki RM 250 94 rok
suzuki RM 250 94 rok
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Cześć
Wczoraj rozbierałem RM 250 z 1995 jest to praktycznie ten sam silnik poza kilkoma detalami. Chodzi Ci o nakrętkę (śrubę zębatki na wale od strony sprzęgła)? Jeżeli tak to jest tam normalny gwint!!
Pzodro
Wczoraj rozbierałem RM 250 z 1995 jest to praktycznie ten sam silnik poza kilkoma detalami. Chodzi Ci o nakrętkę (śrubę zębatki na wale od strony sprzęgła)? Jeżeli tak to jest tam normalny gwint!!
Pzodro
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie jak moto jest ciepły to odpala tylko ma wysokie obroty a jak jest zimny to żeby go odpalić to trzeba na zaciąg czy to może być spowodowane wypracowanym tłokiem czy też inne cholerstwo
Wysokie obroty dostaje jak na chwile dodam gazu i od puszcze całkiem to wtedy dostaje v max obroty a po chwili spadają że zgaśnie
Simering na wale od strony sprzęgła wymieniony
Wysokie obroty dostaje jak na chwile dodam gazu i od puszcze całkiem to wtedy dostaje v max obroty a po chwili spadają że zgaśnie
Simering na wale od strony sprzęgła wymieniony
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z odpaleniem rm 250
Witam
może mi ktoś pomoże przy regulacji gażnika a dokładniej dawki paliwa gdzie się ją reguluje przy gażniku mikuni corp
może mi ktoś pomoże przy regulacji gażnika a dokładniej dawki paliwa gdzie się ją reguluje przy gażniku mikuni corp