Problem z odpaleniem rm 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Erda
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: wt, 8 kwie 2008, 20:36
Motocykl: Honda CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wisla
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: Erda » ndz, 7 gru 2008, 13:29

Lałem tak przez 2 lata uzytkowania hondy i nic sie nie zatarło,chodzilo swietnie,nigdy nie mialem z nia problemow.Moj poprzednik tez tak lał.Wiec dla tego motoru to była idealna dawka:)

POZDRO.

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: danzel » ndz, 7 gru 2008, 13:57

ja lałem 1:50 i zatarłem sprzet, mysle ze to troche za uboga :) aktualnie leje 1:30 napewno dobry ,,roztwór" zrobiles, pozdro
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

G_r_a_c_u_s
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
Motocykl: YZ 250F 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: G_r_a_c_u_s » ndz, 7 gru 2008, 22:21

Witam

Na początek chciałbym się przedstawić :) Mam na imię Gracjan śmigam amatorsko od 12 lat obecnie mam Suzuki RM 250 z 1995roku.
Jako że moje motocykle nigdy nie widywały warsztatu postaram się coś doradzić. Moto odpalasz na kopa czy próbowałeś "na pych"? Jakiej firmy masz świece? Ja osobiście zawsze miałem wielkie problemy ze świecami NGK nie wiem dlaczego ale często mi padały lub też dawały iskrę a moto nie odpalał.. Spróbuj założyć jakąś starą sprawdzoną świece na chwile i popchnij go delikatnie na 3 lub 4 biegu bo od dłuższego kopania mogło się nazbierać sporo paliwa w komorze w ału i teraz może go zalewać na kopa.
Pozdrawiam :)

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » ndz, 7 gru 2008, 22:52

Witam kupiłem świece NGK do tego modelu próbowałem na pych ale nie dałem radu jej upchnąć samemu
wcześniej miała problem że by się wkręciła na wysokie obroty wszystko sprawdziłem oprócz simeringu od strony sprzęgła

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » pn, 8 gru 2008, 15:43

Witam dzisiaj udało mi się ją odpalić na zaciąg lecz miała tylko wysokie obroty czy to mogło być spowodowane złym poziomem paliwa w gażniku czyli jest za wysoki bo przy wysokich obrotach leci paliwo przelewem

Erda
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: wt, 8 kwie 2008, 20:36
Motocykl: Honda CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wisla
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: Erda » pn, 8 gru 2008, 16:18

Pwnie ci sie plywak zawiesił.

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » śr, 10 gru 2008, 15:41

z kopa nie chce odpalić tylko na zaciąg i ma tylko wysokie obroty pomocy bo nie wiem co mam robić chyba zrobię kapitalny remont silnika

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » sob, 13 gru 2008, 21:52

Witam mam jeszcze jedno pytanko jaki jest gwint na wale od strony sprzęgła chodzi mi czy jest lewo skrętny czy prawo
suzuki RM 250 94 rok

damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: damiii » ndz, 14 gru 2008, 12:03

Masz tam lewy gwint na 100%. Na nakretce powinienes miec naciecie, co jest oznaka lewego gwintu. Pozdro!

G_r_a_c_u_s
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
Motocykl: YZ 250F 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: G_r_a_c_u_s » ndz, 14 gru 2008, 14:13

Cześć

Wczoraj rozbierałem RM 250 z 1995 jest to praktycznie ten sam silnik poza kilkoma detalami. Chodzi Ci o nakrętkę (śrubę zębatki na wale od strony sprzęgła)? Jeżeli tak to jest tam normalny gwint!!

Pzodro

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » śr, 17 gru 2008, 12:16

Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie jak moto jest ciepły to odpala tylko ma wysokie obroty a jak jest zimny to żeby go odpalić to trzeba na zaciąg czy to może być spowodowane wypracowanym tłokiem czy też inne cholerstwo
Wysokie obroty dostaje jak na chwile dodam gazu i od puszcze całkiem to wtedy dostaje v max obroty a po chwili spadają że zgaśnie
Simering na wale od strony sprzęgła wymieniony

Autor tematu
bilon2968
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
Motocykl: suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z odpaleniem rm 250

Post autor: bilon2968 » sob, 20 gru 2008, 18:38

Witam
może mi ktoś pomoże przy regulacji gażnika a dokładniej dawki paliwa gdzie się ją reguluje przy gażniku mikuni corp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”