KXF 250 Nowy tłok i kopci
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KXF 250 Nowy tłok i kopci
Witam !!!
Motocykl KXF 250, wymienione uszczelniacze zaworowe, nówka tłok PROX, nicasli idealnie spasowany tłok,
Po dodaniu gazu moto kopci niebieskim dymem, po większym rozgrzaniu dymienie ustaje
tak samo na ssaniu kopci bardziej a bez ssania mniej
trzeba jakoś to docierać, w czym może tkwić problem ?
Z góry dziękuje za pomoc
Motocykl KXF 250, wymienione uszczelniacze zaworowe, nówka tłok PROX, nicasli idealnie spasowany tłok,
Po dodaniu gazu moto kopci niebieskim dymem, po większym rozgrzaniu dymienie ustaje
tak samo na ssaniu kopci bardziej a bez ssania mniej
trzeba jakoś to docierać, w czym może tkwić problem ?
Z góry dziękuje za pomoc
CR125R czy CRF250R
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Uszczelniacze na wale nowe czy stare zostawiłeś?
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Myślalem ze mowa o KX 250
A sprawdzałeś czy ubywa ci tego oleju? W sumie docierac tu nie ma co, ale dla pewności jeździj po prostu tak, żeby go nie przegrzac. Znajomy robi tak: po remoncie odpala moto, przez 10s trzyma na pelnej manetce i gasi go. Z tego co wiem to ani razu żadne moto nie wrocilo zatarte.
Piszesz, że masz idealnie spasowany tłok - jak to sprawdzałeś?
A sprawdzałeś czy ubywa ci tego oleju? W sumie docierac tu nie ma co, ale dla pewności jeździj po prostu tak, żeby go nie przegrzac. Znajomy robi tak: po remoncie odpala moto, przez 10s trzyma na pelnej manetce i gasi go. Z tego co wiem to ani razu żadne moto nie wrocilo zatarte.
Piszesz, że masz idealnie spasowany tłok - jak to sprawdzałeś?
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
pasowane było w specjalistycznym warsztacie więc wszystko musi być z tym ok
CR125R czy CRF250R
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
na jaki luz spasowany jest tlok?
powinno byc okolo 0,04mm przy tej pojemnosci
jesi sie rozgrzeje i kopci to oznacza ze tlok sie rozszerza i uzczelnia
uszczelniacze n wale rowniez radze sprawdzic
powinno byc okolo 0,04mm przy tej pojemnosci
jesi sie rozgrzeje i kopci to oznacza ze tlok sie rozszerza i uzczelnia
uszczelniacze n wale rowniez radze sprawdzic
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 263
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Jeśli wszystko jest tak jak piszesz to jest duże prawdopodobieństwo, że jest źle (odwrotnie) założony pierścień na tłoku.
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Pogratulować znajomemu profesjonalizmu żeby rozkręcać manete na świeżo złożony zimny silnik a może nikt nie wrócił bo miał dość tych remontówplazgut pisze: Znajomy robi tak: po remoncie odpala moto, przez 10s trzyma na pelnej manetce i gasi go.
Do tematu.
To bardzo prawdopodobna przyczyna Zwróciłeś uwagę na czy pierścień był zakładany z godnie z instrukcją montażu (podcięcia krawędzi i rozmnieszczenie zamków) oraz przynajmiej napisem "TOP" do góry.weteran pisze:Jeśli wszystko jest tak jak piszesz to jest duże prawdopodobieństwo, że jest źle (odwrotnie) założony pierścień na tłoku.
ADV/Adventure
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Ja też byłem zszokowany no ale moto jak i quady naprawde świetnie chodzą. Ja sam bałbym się tak robicfifi pisze: Pogratulować znajomemu profesjonalizmu żeby rozkręcać manete na świeżo złożony zimny silnik a może nikt nie wrócił bo miał dość tych remontów
Co do tematu: nie wiadomo jeszcze czy ubywa tego oleju, a jeśli ubywa to w jakim stopniu?
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 21 lis 2008, 12:58
- Motocykl: kawasaki kx 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: chojna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Witam. Problem o ktorym piszemy dotyczy mojego motocykla ale nie bytłem zalogowany i pisał o tym moj znajomy. a wiec owiem co i jak. Tłok kupiłem prox-a uszczelki zestaw wraz z uszczelniaczami zaworowymi tez prox. pierscienie zakładane według serwisówki tzn pierscien od kompresji tzw zamkiem w srone wydechu, zeberkowany pierscien olejowy ten głowny nacieciem do gaznika zgarniacze oleju czy jak tam sie one zazywaja jeden 25-30stopni w prawo od gownego olejowego a drugi ta samo lecz w lewo tak jak nakazuje serwisówka. Pierscien od kompresji załozony literka T ku górze. Motro po odpaleniu kopci niebieskim dymem a do tego po chwili zaczyna wurzucac olej odma. Miałem ten problem z wyrzucaniem oleji wczesniej pisaliscie aby wymienic tłok. wymieniłem a problem nadal wystepuje. Osoba ktora pasowała te tłok ma specjalistyczny warsztat nie bede tu pisał nazwy ale w polsce znany jest odosc dobrze wszystkim. spasował tłok na luz 0,05 ale powiedział ze widocznie ten tłok ma taka rozszerzalnosc cieplną i po nagrzaniu dopiero uzyskuje dobra szczelnosc. ale jak przy kazdym zimnym odpalenie mam wlewac pół litra oleju do silnika bo tyle mi wawali to cos mija sie z celem. Prosze o rady. zamieszczam link z filmikiem po odpalenie moto co dzie dzieje przy 1 odpaleniu. Po nagrzaniu sie silnika objawy sie koncza nie kopci i oleju tez nie wurzuca. Pozdrawiam i czekam na odp
juz nikt nie wie co moze byc przyczyna tego??
Tu daje link http://pl.youtube.com/watch?v=47BVzTDofKU czekam na odpowiedzi
juz nikt nie wie co moze byc przyczyna tego??
Tu daje link http://pl.youtube.com/watch?v=47BVzTDofKU czekam na odpowiedzi
...za szybki ten świat,nawet dla tych na spidzie.....
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
dobry manewr z tym filmikiem
moja sugestia wymien oej na 10w40 troche gestszy np shell full syntetyk
problem z odmo moze dotyczyc zaworka odpowietrzajacego silnik (taki motyw czasami dzieje z KTM 450 520 525) nie pamietam gdzie dokladnie on jest w kxf musisz to sprawdzic w serwisowce
istnieje tez mozliwosc ze kompresja izie gdzies w silnik jak tak daje czadu z tej odmy ale najpierw sprawdz odpowietrznik
jesli chodzi o tlok proxa juz pisze jak to wyglada
np prox podaje rozmia 53.96 do CR 125 a po pomiarach tlok ma 53,94 lub 53,95 tak wiec czasami sa przeklamania
jesli przeklamanie bylo 0,01 a luz 0,05 to daje 0.06 a to juz luzno jjak
jaka byla owalizacja (tzn odchylenie od nominalu) cylindra i ktora selekcja tloka?
nie bede wnikal w kompetencje serwisu ktory to robil skoro mowisz ze pasowal to fachowiec
moja sugestia wymien oej na 10w40 troche gestszy np shell full syntetyk
problem z odmo moze dotyczyc zaworka odpowietrzajacego silnik (taki motyw czasami dzieje z KTM 450 520 525) nie pamietam gdzie dokladnie on jest w kxf musisz to sprawdzic w serwisowce
istnieje tez mozliwosc ze kompresja izie gdzies w silnik jak tak daje czadu z tej odmy ale najpierw sprawdz odpowietrznik
jesli chodzi o tlok proxa juz pisze jak to wyglada
np prox podaje rozmia 53.96 do CR 125 a po pomiarach tlok ma 53,94 lub 53,95 tak wiec czasami sa przeklamania
jesli przeklamanie bylo 0,01 a luz 0,05 to daje 0.06 a to juz luzno jjak
jaka byla owalizacja (tzn odchylenie od nominalu) cylindra i ktora selekcja tloka?
nie bede wnikal w kompetencje serwisu ktory to robil skoro mowisz ze pasowal to fachowiec
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg