KXF 250 Nowy tłok i kopci
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
moze niech sprawdzi kompresje
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 21 lis 2008, 12:58
- Motocykl: kawasaki kx 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: chojna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
nie bardzo wiem o co chodzi z tym odpowietrznikiem...... poprostu wychodzi wezyk se skrzyni i leci nim olej a czy tam jest jakis zaworem albo gdzies indziej to nie mam pojecia. Moto pali dobrze po zagrzaniu dym ustepuje. tak samo jak leci ten olej z wezyka i jak bedzie leciał a ja siade na moto przejade sie kawałek automatycznie przestaje leciec bo olej zabiera chyba skrzynia jest on na trybach i wtedy jest ok jak moto ciepłe olej odma nie wylatuje tylko przy zimnym silniku. czy miał juz ktos tłok Prox w moto 4T?? bo nie chce mi sie wierzyc ze jest to taki lipny tłok jak mi opowiadają ze sie do niczego nie nadaje. a tłok ponoc był mierzony na jakims Płaszczu do mierzenia srednicy tłoka i wymiar był OK. Pozdrawiam
noi powiem jeszcze ze usuniety został tzn efekt jaja w cylindrze pozniej zostało jakies polerowanie nicasilu czy jakos tam to sie nazywa. bo cylek miał lekkie jajo........ selekcja tłoka to C pozdrawiam
I pytanie osobne..... czy normalnym objawem jest ze np na luzie przy naglym dodaniu gazu moto nie wejdzie na obroty tylko tak jak by sie zmula?? jak odpuszcze gaz bedzie chodziło a jak dam nagle tak bardzo szybko to zgasnie tak jak by sie przylewało?? moze ktos cos mi na to poradzi.Pozdrawiam
przepraszam ze ciagle cos dodaje ale zauwazyłem ze na fotkach innych moto np na allegro i w serwisówce widze ze wezyk od odmy idzie najpierw ku gorze nad kroccem ssacym gaznika i dopiero do dołu a u mnie bezposrednio wychodzi i wisi odrazu w doł moze to jest przyczyna wylewania sie oleju?? pozdrawiam
noi powiem jeszcze ze usuniety został tzn efekt jaja w cylindrze pozniej zostało jakies polerowanie nicasilu czy jakos tam to sie nazywa. bo cylek miał lekkie jajo........ selekcja tłoka to C pozdrawiam
I pytanie osobne..... czy normalnym objawem jest ze np na luzie przy naglym dodaniu gazu moto nie wejdzie na obroty tylko tak jak by sie zmula?? jak odpuszcze gaz bedzie chodziło a jak dam nagle tak bardzo szybko to zgasnie tak jak by sie przylewało?? moze ktos cos mi na to poradzi.Pozdrawiam
przepraszam ze ciagle cos dodaje ale zauwazyłem ze na fotkach innych moto np na allegro i w serwisówce widze ze wezyk od odmy idzie najpierw ku gorze nad kroccem ssacym gaznika i dopiero do dołu a u mnie bezposrednio wychodzi i wisi odrazu w doł moze to jest przyczyna wylewania sie oleju?? pozdrawiam
...za szybki ten świat,nawet dla tych na spidzie.....
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
Pod wpływem temperatury tłok się troche rozszerza(rozszerzalność cieplna). Na zimnym jest za duży luz, na ciepłym tłok się rozszerza temperaturowo i objawy ustają. Może to Ci w czymś pomoże.nie bardzo wiem o co chodzi z tym odpowietrznikiem...... poprostu wychodzi wezyk se skrzyni i leci nim olej a czy tam jest jakis zaworem albo gdzies indziej to nie mam pojecia. Moto pali dobrze po zagrzaniu dym ustepuje. tak samo jak leci ten olej z wezyka i jak bedzie leciał a ja siade na moto przejade sie kawałek automatycznie przestaje leciec bo olej zabiera chyba skrzynia jest on na trybach i wtedy jest ok jak moto ciepłe olej odma nie wylatuje tylko przy zimnym silniku. czy miał juz ktos tłok Prox w moto 4T?? bo nie chce mi sie wierzyc ze jest to taki lipny tłok jak mi opowiadają ze sie do niczego nie nadaje. a tłok ponoc był mierzony na jakims Płaszczu do mierzenia srednicy tłoka i wymiar był OK. Pozdrawiam
noi powiem jeszcze ze usuniety został tzn efekt jaja w cylindrze pozniej zostało jakies polerowanie nicasilu czy jakos tam to sie nazywa. bo cylek miał lekkie jajo........ selekcja tłoka to C pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
owalizacji nie wyeliminuje sie polerka lub honowaniem (rzeznia) jedynie nowym nicasilem
mozna tym jedynie zebrac resztki starego tloka jesli sie zatarl a nie uszkodzilo powloki lub delikatnie wyrownac male rysy
zapytaj ich konkretnie niech ci podadza liczbami jaka byla owalizacja cylindra
jesli chodzo i pomiar tloka na plaszczu to dotyczy przedniej i tylnej bocznej plaszczyzny
dziwnie to brzmi ale na chlopski rozum sprawdza sie ile jest luzu miedzy cylindrem a plaszczem (czyli dolna boczna scianka tloka ) mniej wiecej na srodku przedniej i tylnej czesci cylindra po ktorej chodzi tlok
to co opisujesz ewidentnie swiadczy o tym ze tlok na zimno jest slabo uszczelniony a na cieplo jak sie rozszerzy to uszczelnia sie i przestaje kopcic
prox jest ogolnie jednym ze slabszych tlokow do 4T jesli miales sredniej jakosci cylinder to roznie moze byc
problem z wezykiem moze od tego zalezec bo to jest na zasadzie naczyn polaczonych nawet jesli wyrzuci troche oleju do wezyka jesli ten pojdzie gora to olej za chwile albo splynie spowrotem albo podcisnienie go zassa
mozna tym jedynie zebrac resztki starego tloka jesli sie zatarl a nie uszkodzilo powloki lub delikatnie wyrownac male rysy
zapytaj ich konkretnie niech ci podadza liczbami jaka byla owalizacja cylindra
jesli chodzo i pomiar tloka na plaszczu to dotyczy przedniej i tylnej bocznej plaszczyzny
dziwnie to brzmi ale na chlopski rozum sprawdza sie ile jest luzu miedzy cylindrem a plaszczem (czyli dolna boczna scianka tloka ) mniej wiecej na srodku przedniej i tylnej czesci cylindra po ktorej chodzi tlok
to co opisujesz ewidentnie swiadczy o tym ze tlok na zimno jest slabo uszczelniony a na cieplo jak sie rozszerzy to uszczelnia sie i przestaje kopcic
prox jest ogolnie jednym ze slabszych tlokow do 4T jesli miales sredniej jakosci cylinder to roznie moze byc
problem z wezykiem moze od tego zalezec bo to jest na zasadzie naczyn polaczonych nawet jesli wyrzuci troche oleju do wezyka jesli ten pojdzie gora to olej za chwile albo splynie spowrotem albo podcisnienie go zassa
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: pn, 17 mar 2008, 19:38
- Motocykl: yz250f 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
mi to wyglada na peknieta gdzies glowice lub cylinder....spaliny ida do skrzyni i wywala olej a jak sie nagrzeje metal sie rozszerza i szczelina(pekniecie) sie zamyka........to taka troche moja filozofia ale nie widze sensownego wytlumaczenia dla tych objawow (pod warunkiem ze tlok jest dobrze spasowany i trzyma kompresje)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
taka sytuacja tez moze miec miejsce
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 21 lis 2008, 12:58
- Motocykl: kawasaki kx 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: chojna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
n nawet jak by to powiedzcie panowie skad tyle dymu jak dopalam moto to musi uchodzic miedzy pierscieniami chyba. jak bym miał zrypana głowice to by woda szła do oleju wywalało by płyn w chłodnicy a nic takiego sie nie dzieje. głowice dokladnie ogladałem nic na niej nie widac ale moze byc cos bardzo malego. ale mi wydaje sie ze to ten tłok puszcza. a co do kompresji jaka powinien miec?? zmierze mu jaka ma ale nie wiem ile ma byc i jak mierzyc na zimnym silniku?>?? pozdrawiam aha noi np dzisiaj po wypadzie na cały zbiornik paliwa ubyło mi lekko oleju ok 1setki ale odma nie leci wiec chyba spala ten olej przez pierscienie ale zmierze cisnienie i bede wiedział
...za szybki ten świat,nawet dla tych na spidzie.....
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KXF 250 Nowy tłok i kopci
musisz spr w erwisowce jaka ma byc kompresja
sprawdza sie na cieplym silniku jednak albo zdemontujesz automatyczny dekompresator przed pomiarem wtedy powinien miec okolo 10 do 11
jesli mierzysz na auto deko serwisowka powinna podawac wartosc jaka powinien osiagac na dekompresatorze podczas kopania
wykonaj 2 pomiary na zimnym i cieplym zobacz jakie sa roZnice jesli duze to tlok
sprawdza sie na cieplym silniku jednak albo zdemontujesz automatyczny dekompresator przed pomiarem wtedy powinien miec okolo 10 do 11
jesli mierzysz na auto deko serwisowka powinna podawac wartosc jaka powinien osiagac na dekompresatorze podczas kopania
wykonaj 2 pomiary na zimnym i cieplym zobacz jakie sa roZnice jesli duze to tlok
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg