Problem z Crf 250 - obroty
-
Autor tematuMXrlz
- Mistrz prostej
- Posty: 187
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
- Motocykl: Honda crf 250 2006r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Problem z Crf 250 - obroty
Ello.
Mam taki problem: po dodaniu gazu moto wchodzi na wyzsze obroty to wiadome ale potem po odjeciu gazu dlugo schodzi do prawidlowych niskich obrotow.. Rozgaz wyczyszczony i nasmarowany linka chodzi prawidlowo w oplocie, dysze w gazniku przeczyszczone.. Co to moze byc? Ma moze ktos jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc pozdro
Mam taki problem: po dodaniu gazu moto wchodzi na wyzsze obroty to wiadome ale potem po odjeciu gazu dlugo schodzi do prawidlowych niskich obrotow.. Rozgaz wyczyszczony i nasmarowany linka chodzi prawidlowo w oplocie, dysze w gazniku przeczyszczone.. Co to moze byc? Ma moze ktos jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 89
- Rejestracja: sob, 10 maja 2008, 13:05
- Motocykl: kx 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kęty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z Crf 250 - obroty
Był już taki temat i to niedawno, tylko chodziło o motor yzf lub wrf...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 89
- Rejestracja: sob, 10 maja 2008, 13:05
- Motocykl: kx 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kęty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z Crf 250 - obroty
viewtopic.php?f=3&t=1039&hilit=yz+obroty
Nie czytałem całego tematu, ale problem wydaje sie być podobny więc może na coś sie nada..
Nie czytałem całego tematu, ale problem wydaje sie być podobny więc może na coś sie nada..
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z Crf 250 - obroty
WITAM
PROBLEM ZNAM Z DOSWIADCZENIA NABYTEGO W SERWISIE MOTOCYKLI
W 90% PRZYPADKÓW JESLI W 4T NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINIEN OCZYWISCIE JESLI GAZ ODBIJA ITD POWODEM JEST NADERWANA LUB USKODZONA PRZESLONA PRZEPUSTNICY
POWODUJE GORSZA PRACE WÓZKA PRZEPUSTNICY ORAZ JESLI SIE KAWALEK WYKRUSZYL MOTO NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINNO I CZASAMI ZACHOWUJE SIE PRZY ODPALANIU JAKBY SIE KOPALO Z LEKKO OTWARTYM GAZEM TZN MOZE BIC W KOPNIAK ALE NIE JEST TO REGULA
W GAZNIKACH TYPU keihin fcr CZYLI W KTM SX EXC CRF YZF RMZ KXF ITD ITP KOSZT TEGO BADZIEWIA OKOLO 530ZL ;/;/;/ HORROr W BIALY DZIEN ALE NIC SIE NIE WYMODZI TRZEBA ZAMAWIAC W SERWISIE BO JAK PRZEPUSTNICa sie urwie...... w siniku rzeznia w yamasze kosztuje chyba 430zl
temat przerabialem u siebie w KTM na szczescie totalnie nic sie nie stalo jak sie urwala chyba bog nademna czuwa albo KTM tak ma bo kolega mial to samo i tez fart....
natomiast wszystkim kumplom ktorym to sie przytrafilo w japoncach mieli explozje silnika.....
AVE KTM naprawde w tej kwestii jest niezniszczalny
do rzeczy.... rozbierz gaznik i sprawdz stan blaszki przykrecanej do wozka przepustnicy
nie ma prawa miec ubytkow ani pekniec
sprawdz tez czy kolka na wozku nie sa wyrobione i czy nie maja luzow
jest to taka dosc drazniaca przypadosc tego gaznika ale coz......oczywiscie sprawdzcie najpierw czy jak odepniecie linki od gaznika i odpalicie motocykl to czy jak dodacie gazu przekrecajac to pokretlo do ktorego sa mocowane linki czy zejdzie z obrotow czy nie jesli bedzie schodzil szukajcie w ulozeniu linek i rollgazie jesli nie.... przepustnica
wypowiedz wkleilem juz w innym watku jednak tutaj tez pasuje
PROBLEM ZNAM Z DOSWIADCZENIA NABYTEGO W SERWISIE MOTOCYKLI
W 90% PRZYPADKÓW JESLI W 4T NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINIEN OCZYWISCIE JESLI GAZ ODBIJA ITD POWODEM JEST NADERWANA LUB USKODZONA PRZESLONA PRZEPUSTNICY
POWODUJE GORSZA PRACE WÓZKA PRZEPUSTNICY ORAZ JESLI SIE KAWALEK WYKRUSZYL MOTO NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINNO I CZASAMI ZACHOWUJE SIE PRZY ODPALANIU JAKBY SIE KOPALO Z LEKKO OTWARTYM GAZEM TZN MOZE BIC W KOPNIAK ALE NIE JEST TO REGULA
W GAZNIKACH TYPU keihin fcr CZYLI W KTM SX EXC CRF YZF RMZ KXF ITD ITP KOSZT TEGO BADZIEWIA OKOLO 530ZL ;/;/;/ HORROr W BIALY DZIEN ALE NIC SIE NIE WYMODZI TRZEBA ZAMAWIAC W SERWISIE BO JAK PRZEPUSTNICa sie urwie...... w siniku rzeznia w yamasze kosztuje chyba 430zl
temat przerabialem u siebie w KTM na szczescie totalnie nic sie nie stalo jak sie urwala chyba bog nademna czuwa albo KTM tak ma bo kolega mial to samo i tez fart....
natomiast wszystkim kumplom ktorym to sie przytrafilo w japoncach mieli explozje silnika.....
AVE KTM naprawde w tej kwestii jest niezniszczalny
do rzeczy.... rozbierz gaznik i sprawdz stan blaszki przykrecanej do wozka przepustnicy
nie ma prawa miec ubytkow ani pekniec
sprawdz tez czy kolka na wozku nie sa wyrobione i czy nie maja luzow
jest to taka dosc drazniaca przypadosc tego gaznika ale coz......oczywiscie sprawdzcie najpierw czy jak odepniecie linki od gaznika i odpalicie motocykl to czy jak dodacie gazu przekrecajac to pokretlo do ktorego sa mocowane linki czy zejdzie z obrotow czy nie jesli bedzie schodzil szukajcie w ulozeniu linek i rollgazie jesli nie.... przepustnica
wypowiedz wkleilem juz w innym watku jednak tutaj tez pasuje
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg