Problem z Crf 250 - obroty

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem z Crf 250 - obroty

Post autor: MXrlz » wt, 11 lis 2008, 18:32

Ello.
Mam taki problem: po dodaniu gazu moto wchodzi na wyzsze obroty to wiadome ale potem po odjeciu gazu dlugo schodzi do prawidlowych niskich obrotow.. Rozgaz wyczyszczony i nasmarowany linka chodzi prawidlowo w oplocie, dysze w gazniku przeczyszczone.. Co to moze byc? Ma moze ktos jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc pozdro

mardek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 89
Rejestracja: sob, 10 maja 2008, 13:05
Motocykl: kx 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kęty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z Crf 250 - obroty

Post autor: mardek » wt, 11 lis 2008, 20:11

Był już taki temat i to niedawno, tylko chodziło o motor yzf lub wrf...

Autor tematu
MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z Crf 250 - obroty

Post autor: MXrlz » wt, 11 lis 2008, 20:43

Nie znalazlem tego tematu. Jak by Ci wpadl w oko to wrzuc link.

mardek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 89
Rejestracja: sob, 10 maja 2008, 13:05
Motocykl: kx 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kęty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z Crf 250 - obroty

Post autor: mardek » wt, 11 lis 2008, 21:20

viewtopic.php?f=3&t=1039&hilit=yz+obroty

Nie czytałem całego tematu, ale problem wydaje sie być podobny więc może na coś sie nada.. :)

motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z Crf 250 - obroty

Post autor: motocyklecross » śr, 12 lis 2008, 01:05

WITAM
PROBLEM ZNAM Z DOSWIADCZENIA NABYTEGO W SERWISIE MOTOCYKLI
W 90% PRZYPADKÓW JESLI W 4T NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINIEN OCZYWISCIE JESLI GAZ ODBIJA ITD POWODEM JEST NADERWANA LUB USKODZONA PRZESLONA PRZEPUSTNICY
POWODUJE GORSZA PRACE WÓZKA PRZEPUSTNICY ORAZ JESLI SIE KAWALEK WYKRUSZYL MOTO NIE SCHODZI Z OBROTOW JAK POWINNO I CZASAMI ZACHOWUJE SIE PRZY ODPALANIU JAKBY SIE KOPALO Z LEKKO OTWARTYM GAZEM TZN MOZE BIC W KOPNIAK ALE NIE JEST TO REGULA
W GAZNIKACH TYPU keihin fcr CZYLI W KTM SX EXC CRF YZF RMZ KXF ITD ITP KOSZT TEGO BADZIEWIA OKOLO 530ZL ;/;/;/ HORROr W BIALY DZIEN ALE NIC SIE NIE WYMODZI TRZEBA ZAMAWIAC W SERWISIE BO JAK PRZEPUSTNICa sie urwie...... w siniku rzeznia w yamasze kosztuje chyba 430zl


temat przerabialem u siebie w KTM na szczescie totalnie nic sie nie stalo jak sie urwala chyba bog nademna czuwa albo KTM tak ma bo kolega mial to samo i tez fart....
natomiast wszystkim kumplom ktorym to sie przytrafilo w japoncach mieli explozje silnika.....
AVE KTM naprawde w tej kwestii jest niezniszczalny ;)

do rzeczy.... rozbierz gaznik i sprawdz stan blaszki przykrecanej do wozka przepustnicy
nie ma prawa miec ubytkow ani pekniec
sprawdz tez czy kolka na wozku nie sa wyrobione i czy nie maja luzow
jest to taka dosc drazniaca przypadosc tego gaznika ale coz......oczywiscie sprawdzcie najpierw czy jak odepniecie linki od gaznika i odpalicie motocykl to czy jak dodacie gazu przekrecajac to pokretlo do ktorego sa mocowane linki czy zejdzie z obrotow czy nie jesli bedzie schodzil szukajcie w ulozeniu linek i rollgazie jesli nie.... przepustnica

wypowiedz wkleilem juz w innym watku jednak tutaj tez pasuje
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”