Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
-
Autor tematuDawid-Szn
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 23 wrz 2008, 23:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Witam,
Dzis kupiłem od niemca motor Kawasaki Kx 125 rok 2001 i okazało się, że utkneła szpila w bloku przy cylindrze o ile dobrze mówie. Ponieważ chciałem dokrecić a tu nic sie nie wkrecało i co sie okazałom, że szpila jest peknieta i została w bloku.
Co proponujecie, żebym zrobił. Chcę zacząć motor robić samodzielnie jest to moj pierwszy motor i mam znajomego, który i pomoze w jego rozbiórce (mechanika samoch.) Wiec prosiłbym o powiedzenie co trzeba by było zrobić, co wymienić, co rozkrecić wywiercić, żeby mieć sprawny motor.
Druga sprawa czy na tarczy z przodu powinien być luz na, chodzi mi o tych 6 kółek, które są na tarczy tutaj pokazuje przykładową tarcze rowerową, ale jest taka sama w motorze
http://www.ride-zone.pl/galerie/mono-m4-2007_460.jpg
Jak pojawił się ten luz to znaczy, że musze wymienić tarcze ?
3. Jeśli cieknie olej ze skrzyni biegów to co trzeba z nim zrobić ? Jeszcze niewiem czy to ze skrzyni czy z tłumika, ale w razie jakby to było ze skrzyni to co jest do wymiany jakie koszta części itp.
4. Od czego zależy w krosie moc pod manetką, czy w kazdym krosie jest tak ze w poczatku nie jest az tak mocny, a gdy pozniej podkreci sie manete to jedzie jak szatan ?
5. Jeśli cieknie olej z simeringów w amortyzatorze to znaczy, że trzeba je już wymienić ? Jakie koszta wymiany i uszczelek ? Wystarczy wymienic zewnetrzne czy wew tez trzeba wymienic ?
6. Co muszę robić po każdej jeździe ? Czy musze myć filtr specjalnym preparatem czy go myć ? Chodzi mi o ten co jest pod siedzeniem .
Jeżeli mielibyście jakiekolwiek schematy budowy silinika, tłoka i innych części z miła checia bym poprosił. Badz gdzie szukać takich schematów budowy silnika ?
Jeśli byłbyś tak uprzejmy i napisał do mnie na gadu gadu jak co robić bardzo bym był wdzięczny :
GG: 1078481
Dzis kupiłem od niemca motor Kawasaki Kx 125 rok 2001 i okazało się, że utkneła szpila w bloku przy cylindrze o ile dobrze mówie. Ponieważ chciałem dokrecić a tu nic sie nie wkrecało i co sie okazałom, że szpila jest peknieta i została w bloku.
Co proponujecie, żebym zrobił. Chcę zacząć motor robić samodzielnie jest to moj pierwszy motor i mam znajomego, który i pomoze w jego rozbiórce (mechanika samoch.) Wiec prosiłbym o powiedzenie co trzeba by było zrobić, co wymienić, co rozkrecić wywiercić, żeby mieć sprawny motor.
Druga sprawa czy na tarczy z przodu powinien być luz na, chodzi mi o tych 6 kółek, które są na tarczy tutaj pokazuje przykładową tarcze rowerową, ale jest taka sama w motorze
http://www.ride-zone.pl/galerie/mono-m4-2007_460.jpg
Jak pojawił się ten luz to znaczy, że musze wymienić tarcze ?
3. Jeśli cieknie olej ze skrzyni biegów to co trzeba z nim zrobić ? Jeszcze niewiem czy to ze skrzyni czy z tłumika, ale w razie jakby to było ze skrzyni to co jest do wymiany jakie koszta części itp.
4. Od czego zależy w krosie moc pod manetką, czy w kazdym krosie jest tak ze w poczatku nie jest az tak mocny, a gdy pozniej podkreci sie manete to jedzie jak szatan ?
5. Jeśli cieknie olej z simeringów w amortyzatorze to znaczy, że trzeba je już wymienić ? Jakie koszta wymiany i uszczelek ? Wystarczy wymienic zewnetrzne czy wew tez trzeba wymienic ?
6. Co muszę robić po każdej jeździe ? Czy musze myć filtr specjalnym preparatem czy go myć ? Chodzi mi o ten co jest pod siedzeniem .
Jeżeli mielibyście jakiekolwiek schematy budowy silinika, tłoka i innych części z miła checia bym poprosił. Badz gdzie szukać takich schematów budowy silnika ?
Jeśli byłbyś tak uprzejmy i napisał do mnie na gadu gadu jak co robić bardzo bym był wdzięczny :
GG: 1078481
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 207
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
- Motocykl: SX 250, CBR 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Rozumiem ze szpilka jest urwana. No to jest nieciekawie bo w najgorszym wypadku pozostaje wymiana karteru. Lub z rozwiercaniem i wstawianiem tulejek czy cos.
3 Sprawdz czy to na pewno olej ze skrzyni bo to jest 2t gdzie zazwyczayj cieknie (czarny) olej z wydechu.
4 W silniku 2t to normalne jezeli kupilbys 4t to jest inna sprawa poszukaj sobie duzo tego na forum bylo.
5 Tak trzeba je wymienic cale uszczelniacze.
6 Tak musisz myc filtr i samrowac go olejem sprcjalnym.
7 Posiadasz specjalny temat z serwisowkami tam zadaj pytanie i poszukaj.
3 Sprawdz czy to na pewno olej ze skrzyni bo to jest 2t gdzie zazwyczayj cieknie (czarny) olej z wydechu.
4 W silniku 2t to normalne jezeli kupilbys 4t to jest inna sprawa poszukaj sobie duzo tego na forum bylo.
5 Tak trzeba je wymienic cale uszczelniacze.
6 Tak musisz myc filtr i samrowac go olejem sprcjalnym.
7 Posiadasz specjalny temat z serwisowkami tam zadaj pytanie i poszukaj.
KTM SX 250 2008r
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: czw, 9 paź 2008, 20:12
- Motocykl: kawasaki kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: EBR
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Dawid-Szn pisze:Witam,
Dzis kupiłem od niemca motor Kawasaki Kx 125 rok 2001 i okazało się, że utkneła szpila w bloku przy cylindrze o ile dobrze mówie. Ponieważ chciałem dokrecić a tu nic sie nie wkrecało i co sie okazałom, że szpila jest peknieta i została w bloku.
Co proponujecie, żebym zrobił. Chcę zacząć motor robić samodzielnie jest to moj pierwszy motor i mam znajomego, który i pomoze w jego rozbiórce (mechanika samoch.) Wiec prosiłbym o powiedzenie co trzeba by było zrobić, co wymienić, co rozkrecić wywiercić, żeby mieć sprawny motor.
Druga sprawa czy na tarczy z przodu powinien być luz na, chodzi mi o tych 6 kółek, które są na tarczy tutaj pokazuje przykładową tarcze rowerową, ale jest taka sama w motorze
http://www.ride-zone.pl/galerie/mono-m4-2007_460.jpg
Jak pojawił się ten luz to znaczy, że musze wymienić tarcze ?
3. Jeśli cieknie olej ze skrzyni biegów to co trzeba z nim zrobić ? Jeszcze niewiem czy to ze skrzyni czy z tłumika, ale w razie jakby to było ze skrzyni to co jest do wymiany jakie koszta części itp.
4. Od czego zależy w krosie moc pod manetką, czy w kazdym krosie jest tak ze w poczatku nie jest az tak mocny, a gdy pozniej podkreci sie manete to jedzie jak szatan ?
5. Jeśli cieknie olej z simeringów w amortyzatorze to znaczy, że trzeba je już wymienić ? Jakie koszta wymiany i uszczelek ? Wystarczy wymienic zewnetrzne czy wew tez trzeba wymienic ?
6. Co muszę robić po każdej jeździe ? Czy musze myć filtr specjalnym preparatem czy go myć ? Chodzi mi o ten co jest pod siedzeniem .
Jeżeli mielibyście jakiekolwiek schematy budowy silinika, tłoka i innych części z miła checia bym poprosił. Badz gdzie szukać takich schematów budowy silnika ?
Jeśli byłbyś tak uprzejmy i napisał do mnie na gadu gadu jak co robić bardzo bym był wdzięczny :
GG: 1078481
1 na tarczy musi byc luz pozniewaz to jest tarcza tkz "plywajaca"
4 2t ma to do siebie ze osiaga swoja moc przy duzych obrotach wiec trzeba go "krecic"
6 przede wszystkim czyscic motor z blota, smarowac lancuch, filtr czysc w wodzie z odrobina plynu do naczyn a pozniej namocz w specjalnym oleju...
zeby wyjac szpilke radze sprobowac ja nawiercic jakims malym wiertlem a pozniej w dziure wbic torx'a i sprobowac wykrecic... nieraz skutkuje... sam sprawdzalem...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 21:26
- Motocykl: KAWASAKI KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przezmierowo k/poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
witam!
co do urwanej szpilki to masz mega pecha poszukaj w sklepach z narzedziami warsztatowymi lub na allegro wkladek gwintowych RECOIL sa tez inne zamienniki... ja tym naprawialem gwint i trzyma do dzis, sprytny wynalazek polecam a sama szpilke to dorobic albo w hurtowni motoryzacyjnej poszukac
powodzenia
co do urwanej szpilki to masz mega pecha poszukaj w sklepach z narzedziami warsztatowymi lub na allegro wkladek gwintowych RECOIL sa tez inne zamienniki... ja tym naprawialem gwint i trzyma do dzis, sprytny wynalazek polecam a sama szpilke to dorobic albo w hurtowni motoryzacyjnej poszukac
powodzenia
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 7 maja 2008, 19:19
- Motocykl: Yamaha YZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: EBR
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Co do zawieszenia jest pewien banalny sposób.
Jesli zaczyna ci cieknac zawieszenie to za nim zaczniesz sie zabierac za jaką kolwiek rozbiorkę "sztućca" i wymiany, spróbuj dociąć klisze fotograficzna tak aby obwinąć nią lage, i delikatnie wsun ją do góry. Klisza ma takie male otworki(kwadratowe) na swoich brzegach, gdy juz wsuniesz klisze zacznij ja powoli obracać.
Znajomemu wmawiali w 2-och serwisach aby wymianil lagi bo tak porrysowane(ale najpierw 3 razy zestaw simerongow/uszczelek), az sprobowal tym sposobem i profilaktycznie co kilka jazd rob taki zabieg a nic napewno nie bedzie ciekło.
pozdro, ptrzetestowane mnostwo razy na widelcach rowerowych(marzocchi shiver, manitou travis i inne), i oczywiscie potem widly moto.
pozdro
Jesli zaczyna ci cieknac zawieszenie to za nim zaczniesz sie zabierac za jaką kolwiek rozbiorkę "sztućca" i wymiany, spróbuj dociąć klisze fotograficzna tak aby obwinąć nią lage, i delikatnie wsun ją do góry. Klisza ma takie male otworki(kwadratowe) na swoich brzegach, gdy juz wsuniesz klisze zacznij ja powoli obracać.
Znajomemu wmawiali w 2-och serwisach aby wymianil lagi bo tak porrysowane(ale najpierw 3 razy zestaw simerongow/uszczelek), az sprobowal tym sposobem i profilaktycznie co kilka jazd rob taki zabieg a nic napewno nie bedzie ciekło.
pozdro, ptrzetestowane mnostwo razy na widelcach rowerowych(marzocchi shiver, manitou travis i inne), i oczywiscie potem widly moto.
pozdro
-
Autor tematuDawid-Szn
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 23 wrz 2008, 23:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Dzieki chlopaki za odpowiedz .
No w poniedziałek bede się bawił z tą szpilą.
Zaproponujcie mi jakas tanią/dobrą kierownice do mojego motoru kawasaki kx 125 2t rok 2001
No w poniedziałek bede się bawił z tą szpilą.
Zaproponujcie mi jakas tanią/dobrą kierownice do mojego motoru kawasaki kx 125 2t rok 2001
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Jezeli z gwintu w karterze nic nie zostalo, to oferuje pomoc w takiej sprawie.... Na warsztacie jestem w stanie zrobic nowa szpile i osadzic ja praktycznie jak przed zerwaniem. Widze ze motorkowi sie konkretny remont bedzie szykowac :ANAL:
-
Autor tematuDawid-Szn
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 23 wrz 2008, 23:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kx 125 2001 problemy !!
Jakie polecacie kierownice do 200-250 zł ??
Jakie zębatki i lancuch ?
Jeśli się pojawiła woda w skrzyni biegów, co to znaczy, że z pompy wody dostaje sie woda ?
Jakie zębatki i lancuch ?
Jeśli się pojawiła woda w skrzyni biegów, co to znaczy, że z pompy wody dostaje sie woda ?