Czesto przepalajace sie uszczelki pod glowica.
-
Autor tematuHanYs
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: śr, 20 sie 2008, 23:51
- Motocykl: Suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Orzesze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Czesto przepalajace sie uszczelki pod glowica.
Witam
Jaki moze byc powod przepalajacych sie uszczelek pod glowica?
Niedawno poszedl mi jeden oring pod glowica (ten mniejszy), kupilem nowy, oryginalny, pojezdzilem nie cale 3 tyg. i problem powraca, znow sie spalil. Chlodnice zalewane tylko plynem chlodniczym, moto jest na nicasil'u, nie dostaje (za) mocno w dupe.
Jakies pomysly?
Jaki moze byc powod przepalajacych sie uszczelek pod glowica?
Niedawno poszedl mi jeden oring pod glowica (ten mniejszy), kupilem nowy, oryginalny, pojezdzilem nie cale 3 tyg. i problem powraca, znow sie spalil. Chlodnice zalewane tylko plynem chlodniczym, moto jest na nicasil'u, nie dostaje (za) mocno w dupe.
Jakies pomysly?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 182
- Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czesto przepalajace sie uszczelki pod glowica.
głowica do wyzucenia raczej lub DELILKATNIE do zplanowania.
MX Góra Kalwaria/zapraszamy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 182
- Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czesto przepalajace sie uszczelki pod glowica.
mysle ze w 100 zl to u najdrozszego slusaza sie wyrobisz bo zobaczy ze to male gówno a zarobic mozna.
MX Góra Kalwaria/zapraszamy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czesto przepalajace sie uszczelki pod glowica.
Przylacze sie do tematu.... Koledze podczas jazdy z rurki przelewowej w chlodnicy zaczela leciec para, w chlodnicy niema wody, starter lekko chodzi... Dwa tygodnie temu mial robiony remont kapitalny...korba, uszczelki, uszczelniacze, tlok itd itd. Jezeli woda dostala sie do cylindra, to narobilo duzego balaganu? Stalo sie to podczas dzisiejszej jazdy i jeszcze nie rozebralismy silnika...