KXF 250 Gubi olej odmą
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KXF 250 Gubi olej odmą
Witam
Problem następujący
Motocykl KXF 250 rocznik 2005
Zalewam olej stan tyle ile powinno być, po odpaleniu olej jest wylewany odmą aż do stanu minimalnego
W czym tkwi problem ?
Dziękuję i pozdrawiam
Problem następujący
Motocykl KXF 250 rocznik 2005
Zalewam olej stan tyle ile powinno być, po odpaleniu olej jest wylewany odmą aż do stanu minimalnego
W czym tkwi problem ?
Dziękuję i pozdrawiam
CR125R czy CRF250R
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 227
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 20:35
- Motocykl: Rm-Z 250 || 08'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Gubi olej odmą
Witam, panowie, podpinam sie, u mnie to samo tylko w KTM 250 sx-f 2007. olej wylewany nie jest do minimum, tylko do ZERA !! co robić? jakie przyczyny? :/
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Gubi olej odmą
W uzasadnieniu odniose się do silników samochodowych gdyż w nich mam większe doświadczenie ale prosze o poprawke jeżeli w motocyklach 4T jest inaczej.
Chodzi o to silnik 4T poza smarowaniem pod ciśnieniem ma jeszcze smarowanie tzw "mgłą olejową" i jeżeli są zużyte pierścienie tłokowe (uszczelniające) część kompresji oraz spalin przedostaje się przez płaszcz tłoka do skrzyni korbowej przez co powstaje tam nadmierne ciśnienie które uchodzi odmą niestety razem z mgłą olejową która z powrotem skrapla się w olej. Sprawdzcie czy w odmie idzie wyczuć spaliny jeżeli tak to moja teza prawdopodobnie będzie słuszna.
Chodzi o to silnik 4T poza smarowaniem pod ciśnieniem ma jeszcze smarowanie tzw "mgłą olejową" i jeżeli są zużyte pierścienie tłokowe (uszczelniające) część kompresji oraz spalin przedostaje się przez płaszcz tłoka do skrzyni korbowej przez co powstaje tam nadmierne ciśnienie które uchodzi odmą niestety razem z mgłą olejową która z powrotem skrapla się w olej. Sprawdzcie czy w odmie idzie wyczuć spaliny jeżeli tak to moja teza prawdopodobnie będzie słuszna.
ADV/Adventure
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 227
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 20:35
- Motocykl: Rm-Z 250 || 08'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuPadi CR125
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KXF 250 Gubi olej odmą
dziękuję macie rację, to musi być to, czyli tłok do wymiany ;/ a wyglądał na nowy
CR125R czy CRF250R