Problem z yz 125??

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
rucu199
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pt, 23 maja 2008, 15:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem z yz 125??

Post autor: rucu199 » pt, 24 paź 2008, 20:24

witam! niedawno kupilem sobie yz 125 i zauwazylem ze z jakiejs rurki wystajacej z cylindra od przedniej opony leci jakis srebrno czarny gesty olej, oraz czasami jak wrzucam pierwszy bieg to motocykl gasnie(dodam ze jak wcisne sprzeglo do konca i dam wiecej gazu to motocykl zaczyna powoli jechac) Jestem kompletnym amatorem w tych sprawach wiec sam sobie nie poradze;/ Moglby ktos pomoc?? z gory dzieki

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z yz 125??

Post autor: grayfox » sob, 25 paź 2008, 12:07

Srebrno-czarny olej, czyli olej już jest dawno zużyty. Ten srebrny kolor to najprawdopodobniej opiłki ze skrzyni biegów. Zmień ten olej czym prędzej!!!

To że moto gaśnie jak dasz mu 1 a na gazie ciągnie to oznaka zużytych tarcz sprzęgłowych.
Możesz spróbować podciągnąć linkę od sprzęgła lub jeśli masz regulacje na deklu od sprzęgła to wkręć do środka trochę ten popychacz, ale to max 1 -1,5 obrotu. Oba rozwiązania będą tymczasowe, (o ile w ogóle zadziałają) ponieważ tarcze się już kończą, a swój żywot zakończyły przedwcześnie prawdopodobnie z powodu oleju z opiłkami, a także dla tego że oleju było mało skoro sie wylewał.

Co do tego wężyka nie wiem jak to działa w secie, ponieważ jedyną setką jaką miałem była CZ cross 125 t:516 i tam z tego co wiem nie było takiego "bajeru".