biały olej-przyczyny,skutki zaniedbania
-
Autor tematukwasny
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: czw, 22 maja 2008, 14:50
- Motocykl: yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: biały olej-przyczyny,skutki zaniedbania
Narzeszcie po długich oczekiwaniach wszyscy czekają na rozwiązanie tej zagadki Otóź konkurs wygrywa hanys .Szkoda tylko ,że nie przewidziane były nagrody,ale może kiedyś Ale za to masz coś lepszego.A co? moją wdzięcznośc
Więc nie będe zanudzał. Wszyscy śmiali się z tej historyjki z usczelką pod głowicą,ale ona okazała się przyczyną
A co do tłoka zahaczającego o głowice no to nie wiem dlaczego tak jest,ale zrobiłem tak że docięłem 2 usczelki korkowe(2x1mm) pod cylinder i dałem do tego oryginalną.Skręciłem to mocno i zobaczymy ile pochodzi(lubie takie prowizoryczne rozwiązania :rolleyes: ).Ale i tak niedługo będe pewnie zmieniał tłok to coś się z tym zrobi
,zostawiłem go teraz w spokoju,bo wbrew oczekiwaniom wyglądał całkiem dobrze.Bąbelki z chlodnicy zniknęły(wbrew temu co ktoś mówił nie były to jakieś małe bąbelki tylko porządne buzowanie).Moto odrazu dostał obrotów i nie gaśnie jak puści się manetkę oraz zniknęła zasłona dymna
p.s z tym tłokiem to nie problem świecy tylko coś za wysoko wychodził z cylindra.Ale chyba jest ok.Wcześniej nie było tego problemu, ponieważ było tam pełno silikonu.
pozdrawiam i dzięki wszystkim za wypowiedzi
Więc nie będe zanudzał. Wszyscy śmiali się z tej historyjki z usczelką pod głowicą,ale ona okazała się przyczyną
A co do tłoka zahaczającego o głowice no to nie wiem dlaczego tak jest,ale zrobiłem tak że docięłem 2 usczelki korkowe(2x1mm) pod cylinder i dałem do tego oryginalną.Skręciłem to mocno i zobaczymy ile pochodzi(lubie takie prowizoryczne rozwiązania :rolleyes: ).Ale i tak niedługo będe pewnie zmieniał tłok to coś się z tym zrobi
,zostawiłem go teraz w spokoju,bo wbrew oczekiwaniom wyglądał całkiem dobrze.Bąbelki z chlodnicy zniknęły(wbrew temu co ktoś mówił nie były to jakieś małe bąbelki tylko porządne buzowanie).Moto odrazu dostał obrotów i nie gaśnie jak puści się manetkę oraz zniknęła zasłona dymna
p.s z tym tłokiem to nie problem świecy tylko coś za wysoko wychodził z cylindra.Ale chyba jest ok.Wcześniej nie było tego problemu, ponieważ było tam pełno silikonu.
pozdrawiam i dzięki wszystkim za wypowiedzi
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: biały olej-przyczyny,skutki zaniedbania
Jak sie czyta o rzezbieniu to az sie nie chce pisac nic na tym forum.
Co 40 mth to można w 250 wymieniać tłoka a nie w 80 ,no chyba ze są to roboczogodziny serwisowe a nie motogodziny :finga:
Co 40 mth to można w 250 wymieniać tłoka a nie w 80 ,no chyba ze są to roboczogodziny serwisowe a nie motogodziny :finga:
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: czw, 4 cze 2009, 13:07
- Motocykl: to fajna rzecz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Transplantacja
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: biały olej-przyczyny,skutki zaniedbania
Zauwazylem kawke z mleczkiem jak zmienialem dzis olej i po lekturze paru watkow w temacie mam kilka pytan.błotox pisze:zobacz czym jest napedzana pompa bo jesli jest tak ja w suzuki ze pompa jest przedluzeniem walu sprawdz czy nie masz luzu na wale bo jesli bedzie luz na wale na nic nowy uszczelniacz.
Czy moge nioskowac, iz jesli plyn w skrzyni jest, a moto nie kopci i nie puszcza baniek przy kopaniu, to raczej jest to tylko uszczelniacz na pompie?
Jaki sa inne pompy niz te, ktore sa "przedluzeniem walu"? Czy chodzi tylko o dwie zebatki na wale i walku wirnika pomki?
Czy w pojawieniu sie "wody" w oleju moze miec swoj udzial uzyta drugi raz uszczelka pod ta duza (druga) oslona od strony sprzegla?
Czy bede musial odkrecas sorzeglo aby zdjac owa "druga" kape i dostac sie to uszczelniacza/lozyska pompy?
Nie wiem czy sobie teraz czegos nie wkrecam, a wczesniej poprostu nie zauwazalem, ale dzis jak "lekko kopalem" reka silnik trzymajac jednoczesnie schylona glowe ogladajac zawartosc chlodnicy w pewnych momentach skoku tloka slyszalem delikatne, ciche "psssss".
To normalne czy raczej nie i wtedy wskazywaloby na np. uszczelke pod cylindrem, ktora to rowniez zostala ostatnio poraz drugi (bez silikonu, ale wygladala zdrowo) uzyta podczas wymiany tloka?